Suho တို႔ေတာင္ေျခေရာက္ေတာ့ Xiumin ကားလည္းဆီကုန္သြားတာမို႔ ေတာင္ေပၚျပန္တက္လို႔မရေတာ့...
အကူအညီေတာင္းဖို႔က်ေတာ့လည္း ဒီေနရာကညဘက္ဆိုကားအသြားအလာမ႐ွိသေလာက္နည္းတာမို႔ ခုခ်ိန္ထိကားတစ္စီးမွမရေသး...
D.O.-"Suho hyung သူတို႔ေတာင္ေပၚမွာအဆင္ေျပပါ့မလား? ကြၽန္ေတာ္စိတ္ပူေနၿပီ"
Tao-"ဟုတ္တယ္ Kris Gege ေရာအဆင္ေျပပါ့မလားဟင္?"
Suho-"ငါလည္းအျမန္ဆံုးသြားေခၚခ်င္တာေပါ့ ဒါေပမဲ့မင္းတို႔ျမင္တဲ့အတိုင္းဘဲကားကတစ္စီးမွမွမရတာ"
Xiu-"ဟူး....ကားေလးတစ္စီးေလာက္လာရင္ေတာင္အဆင္ေျပေသးတယ္ အရမ္းၾကာသြားရင္ အေပၚက 7ေယာက္အတြက္မေကာင္းဘူး"
Tao-" 6 ေယာက္တည္းက်န္ခဲ့တာပါ hyung ရဲ႕"
Xiu-"အသားျဖဴျဖဴ ပါးခ်ိဳင့္နဲ႔ေကာင္ေလးနားမွာရပ္ေနတဲ့သရဲေလး႐ွိေသးတယ္ေလ"
Xiumin စကားေၾကာင့္အားလံုးမ်က္လံုးျပဴးသြားတယ္
Xiumin က Chen ကိုျမင္ရတယ္လား?Suho-"hyung က Chen ကိုျမင္ရတယ္လား??"
Xiu-"ေအးေလ ျမင္ရတာဘာထူးဆန္းလို႔လဲ? ေျပာရရင္ငါတို႔မ်ိဴးႏြယ္ကနတ္ဆရာမ်ိဳးႏြယ္ဘဲေလ...သရဲေတြကိုျမင္ရသလိုႏွိမ္နင္းႏိုင္တယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ သရဲေျခာက္ပါတယ္ဆိုၿပီးလူေတြေၾကာက္ေနတဲ့ေနရာကိုငါတစ္ေယာက္တည္းသြားေနတာေပါ့...ငါကသရဲႏိုင္တယ္ဆိုေပမဲ့အရမ္းႀကီးမဟုတ္ပါဘူး သက္တမ္းႏုတဲ့သရဲေလးေတြကိုသာႏိုင္တာ တကယ့္သက္တမ္းရင့္သရဲေတြက်မႏိုင္ဘူး ဟီး"
Lu-"အဲ့တာေၾကာင့္စဥ္းစားေနတာ hyung သတိၱေကာင္းလွခ်ည္လားလို႔...လက္စသတ္ေတာ့ hyung ကသရဲႏိုင္တာကို"
Xiu-"omm...နည္းနည္းေပါ့"
Xiumin တို႔စကားေျပာရင္း အကူအညီေတာင္းဖို႔ကားေလးရလိုရျငားေစာင့္ေနေပမဲ့ အခ်ိန္သာၾကာသြားတယ္ တစ္စီးပင္မလာခဲ့...
"ဝူး........."
ထိုအခ်ိန္ေတာင္ေပၚကေန ဒုန္းဆိုင္းဆင္းလာတဲ့ကားတစ္စီးေၾကာင့္အားလံုးလန္႔သြားရသည္။
တဝူးဝူးေမာင္းလာတဲ့ကားရဲ႕အသံႀကီးကဟိန္းထြက္ေနကာ မသိရင္ မေကာင္းဆိုးဝါးေအာ္သံႀကီးလိုပင္...
YOU ARE READING
The Ghost Doll
Horrorအ႐ုပ္? ဟုတ္တယ္ သိပ္ကိုလွပလြန္းတဲ့အ႐ုပ္ေပါ့ ဒါေပမဲ့သူ႔ရဲ႕လွပမႈေတြေနာက္ကြယ္မွာ ေၾကာက္မက္ဖြယ္အရာေတြ႐ွိေနခဲ့တယ္ဆိုရင္... #Chanbaek #Yaoi Start date>>>21.12.2016 End date>>>>19.5.2017