- Знаеш ли какво? – попитах го, като пристъпвах към него. Явно боксовата круша ще остане настрана.
- Какво? – попита, като го видях как си гризеше долната устна. Това негово движение ме докарваше до състояние, което не трябваше да се появява.
- Винаги съм се чудела, какво ли щеше да стане, ако наистина бях станала една проститутка, по мое желание. Тогава вече можеше да ме наричаш кучка или курва, или всякакви такива определения. Поне щях да си спестя всичките мъчения. – вече бях стигнала до него и сложих пръста си на долната му устна, като продължих да го свалям надолу. Усетих как си поема рязко въздух и бях много доволна от постигналия успех, ще види той какво е да се закачаш с Розалин Пиърс. Ще пренебрегна шибаните чувства, които се зараждаха в мен и ще му покажа, какво прави една жена, когато е ядосана. – А, сега се махай от погледа ми, ако не искаш топките ти да висят от тавана, вместо боксовата круша. – казах му, като го избутах, но той хвана ръката ми и ме придърпа към него.
- Сама можеш да почувстваш, че ни се безразлична към мен, скъпа. Мога да усетя как реагира тялото ти, когато те докосна. Знай, че обичам предизвикателствата и няма да се откажа така. - бяхме много близко един до друг, можех да усетя дъха му. Трябваше да се отдръпна, защото това щеше да доведе до поредната ми грешка.
- Махай се. – извиках, а той се усмихна самодоволно и ми изпрати въздушна целувка.
Седнах на земята и прегърнах краката си. Боже, мислих си, че ще се измъкна от замотания си живот и ще живея спокойно, а какво стана, срещнах синеок красавец, който ми лази по нервите, но тялото ми е на друго мнение. Как е възможно, всеки път щом ме докоснеше, да се разраства пожар в тялото ми?
- Можехте поне да пазите тишина. – стреснах от внезапното влизане на Хари, който до сега явно е спал, защото триеше очите си и се пробваше да оправи разрошената си коса.
- А ти можеше да ме предупредиш, че приятеля ти има ключ за апартамента ти. – отговорих му, като станах от пода и се запътих към банята, която къде се намираше? – Къде е банята?
- И двамата сте големи инати, но внимавай накрая ти да не си наранената, мила ми приятелко. – каза и ми я посочи.
- После трябва да говоря с теб. – отворих банята и нагласих водата.
Влязох под душа и оставих водата да отмива напрежението от плещите ми. Когато бях в къщата на Доминик можех да ползвам банята само по часове, няма значение дали много ти се пикае. Хари можел да бъде много наблюдателен, а когато гледахме филми никога не можеш да схване какво правят героите, а сега забелязва всяко мое движение. Но това не ме притеснява, притесняват ме думите на Луи. Дали наистина ще направи нещо, с което ще ме нарани.
Вече седях може би 1 час в банята и ако не изляза скоро, ръцете ми ще станат като на жабите. Увих кърпа около тялото си и излязох от банята. Но разбира се това ми стана традиция, да се блъскам в някого. Когато се блъснахме с Хари, хавлията ми падна, а неговите очи светнаха. За мое нещастие, той си беше свалил тениската и панталоните и стоеше само по стегнатите си боксерки. Може и да мина време, но привличането между нас не е изчезнало. Сега вече могат да ми нарекат кучка, харесвам един, а ще се натискам с друг.
Целувката ни от начало беше бавна и нежна, но после се превърна в изпепеляваща. Хари ме подпря на стената и ме повдигна, можех да усетя надървения му член, изстенах когато той се отърка в мен. Започна да целува врата ми и уцели слабото ми място, явно разбра, защото го засмука, а след това духна, за да успокои болката. Повдигна ме и ме водеше на някъде, най- вероятно спалнята му. Хвърли ме на леглото, като веднага след това се зае със свалянето на боксерките си, можех да вида желанието в очите му. Боже, как ми липсваше секса с него, без емоции, само див секс.
- Липсвах ли ти, скъпа? – започна да масажира гърдите ми. Правеше бавни движения, което ме дразнеше, затова започнах да се отърквам в него. – Момичето ми иска по-бързо. Нали съм добър приятел, ще и го дам.
Вкара един пръст в мен, като в същото време хапеше зърното на едната ми гърда, изстенах от удоволствието, което чувствах.
- Колко си мокра, само за мен. – прошепна и вкара втори пръст. Хари не спираше да изпомпва с пръстите си и да захапва врата ми, бях близо можех да усетя, как оргазма ми наближава, но той изведнъж спря.
- Моля те.- започнах да скимтя, а той се подсмихна.
Премести се надолу и застана между краката ми. След време усетих езика му, боже, това беше невероятно, той определено умееше френската любов. Вкара и пръстите си в игра, не можех да спра да стена, зарових пръсти в косата му и започнах да я дърпам, като го притисках към вагината ми.
- Хари, близо съм. – простенах.
Оргазма ме помете, като остави тялото ми да се тресе след това. Хари се подсмихна от резултата и с едно движение навлезе в мен. Трябваше ми време да свикна с размера му, който не беше никак малък.
- О, боже. – простенах и сложих краката си на кръста му, за да може да навлиза по- надълбоко. – По-бързо. – Хари само това чакаше и засили, целуваше ме с такава страст и от време на време захапваше устната ми. Усещах, как втория оргазъм се заражда. Заплетох пръсти в косата му и започнах да я дърпам, той изстена. Оргазмът завладя и двамата като ни докара до екстаз, който отдавна не бях чувствала. Хари излезе от мен, като се настани на леглото до мен. Придърпа ме в прегръдка и ни зави двамата.
- За какво искаше да говорим? – попита ме, съвсем бях забравила, че щях да го питам нещо, но сега бях твърде изморена.
- Утре ще поговорим. – настаних се по- удобно и се заслушах в умереното биене на сърцето му.
YOU ARE READING
Veiled Girl ( Louis Tomlinson BG Fanfiction)
FanfictionТъмно минало, всеки един от нас има такова, но никой като моето. Животът е една игра, шибана игра, в която хората не избират каква роля да заемат. Дали ще са господари, или ще са подчинени? Розалин нямаше късмета да прекарва дните си в безкрайни куп...