TO JUŻ ROK!

2.6K 93 6
                                    

Psychopaci* Moi!
Jesteście ze mną już cały roczek!
Niesamowite uczucie!
Pomyśleć, że tak niewinnie się to zaczynało!
Więc teraz historia mojego konta!

Na początku (jeżeli się nie mylę) moja nazwa brzmiała : Isia8787.
To bardzo prawdopodobne, że taka właśnie była, ale ręki sobie uciąć nie dam!

Uwaga! Poprawka!
Indzia8787 :)

To był czas, gdy potrzebowałam... czegoś. Musiałam się podzielić tym, co jest moją pasją... jedną z niewielu. Pierwsze opowiadanie/historia to ,,Mordercy i Ja". Wtedy była to inna trochę wersja i została usunięta. Potem powstał romans ,,Jestem nikim ważnym...", który jest aktualnie zawieszony xD

Pisałam również ,,Koszmarny cyrk" (horror), który usunęłam. W swojej ,,karierze" napisałam również (choler...nie pamiętam tytułu!) opowiadanie na temat mojego ulubionego zespołu, które z racji zbyt dużego podobieństwa do ,,Jestem nikim ważnym..." również zostało usunięte.

Po jakimś czasie zmieniłam nazwę na aktualną, czyli PessimisticChocolate. Moi przyjaciele na pewno wiedzą, skąd taki pomysł na nazwę. Ci, którzy tego nie wiedzą...

Jestem pesymistką. Świat widzę w kolorach... przecież szary, czarny oraz biały to też kolory xD

Kocham czekoladę. Czekolada to mój bóg i nałóg. Nie potrafię bez niej żyć...tak jak bez pepsi xD

Gdy zmieniłam nazwę, zmieniłam też podejście do wattpada. Chciałam pisać coś fajnego, wartego uwagi i coś oryginalnego. Nienawidzę stereotypów w książkach i za wszelką cenę staram się zawsze tego unikać.

Moimi pierwszymi poważniejszymi pracami są:
-Nine ,,Killers" (horror, skończone)
-,,Magia" (aktualnie ,,Blairless", fantasy, ciągle pisane)
-Ten ,,Killers"( horror, skończone)

Po jakimś czasie powstały również inne prace:
-,,Przekleństwo Natalie" (fantasy, zawieszone
-,,Ja, Śmierć" (paranormalne, ciągle pisane)
-,,Wojna Julii" (niby fantasy, ale chyba raczej ff; zawieszone)
-NineTeen ,,Killers" (horror, skończone)
-,,Dlaczego...?" (dla nastolatków [?], zawieszone)
-,,Milion wyszeptanych słów" (dla nastolatków-dramat, zawieszone i może niedługo usunięte)
-,,Droga bez powrotu" (fantasy, zawieszone
-Dziwne "wiersze" i wyznania (aktulanie- ,,Moja poezja", poezja, ciągle pisane)
-,,Enter" (romans, zawieszone)
-,,Mordercy i Ja" (REAKTYWACJA!!!, wttp zmienił to na ff, zawieszone)
Oraz
-,,Nominacje, informacje" (losowo, ciągle pisane...jak widać xD)

Było dużo trudu z pisaniem... szczególnie Nine xD pod koniec rozdziały wydawały mi się beznadziejne, a moje przyjaciółki uznawały je za najgorsze w mojej karierze. To było jak kubeł zimnej wody na mordę. Ostatni rozdział był (podobno) bombą! I tak zaczęła się trylogia ,,Killers", która skończyła się parę dni temu, 12 rozdziałem NineTeen.

Aktualnie opublikowanych historii mam 12, ale mam jeszcze całkiem sporo wersji roboczych, więc się strzeżcie! Piszę aktualnie 9, bo 3 właśnie są skończone.

Jeśli macie jakieś pytanka, to chętnie odpowiem w formie "urodzinowego Q&A" XD.

Bardzo Wam dziękuje za wszystko!

Psychopaci*- nikt normalny nie czyta moich prac! XD

Pozdrawiam

PessimisticChocolate

PS
Ta notka powinna się pojawić w każdej udostępnionej "książce", więc się nie zdziwcie xD ♥

Ja, Śmierć ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz