Lucia nam Claire voorzichtig mee naar haar auto. Lucia haar foto was een mooie BMW. Ze zette Claire neer langs de bestuurders stoel en deed haar gordel rustig om. Ze keek Claire nog bezorgd aan. Opeens voelde ze een warme hand onder haar kin. Het was die van Claire. Ze lachte en keek naar beneden. "Waar gaan we naartoe? Het feestje is nog lang niet voorbij!" Zei Claire dronken. "Voor jou wel!" lachte Lucia terwijl ze de deur dicht deed. "Was je al lang op het feest?" Vroeg Claire terwijl ze haar haar los deed. Het was even stil in de auto. Lucia starte de auto op. "Ja ik hielp dit jaar met voorbereiden. Jij was toch met Nidal gekomen. Waar is hij?" Vroeg Lucia terwijl ze even naar Claire keek. "Geen flauw idee, hij is wat koud de laatste tijd." Zei Claire terwijl ze haar ogen dicht deed.
Het was al donker toen Lucia naar huis reed met Claire. Ze zette de radio stilletjes aan voor wat muziek en keek naar Claire. Ze lag te slapen. "Wat is ze toch mooi." dacht Lucia. "Maar ik kan toch nooit met haar zijn" dacht ze. Er rolde een traan over haar wang. Claire deed haar ogen open. Toen er een auto voorbij kwam scheen er licht op Lucia zag ze die traan. "Alles oké?" Vroeg het kleinere meisje. Lucia beet op haar lip en zei niks. Claire veegde de traan weg met haar duim en deed haar ogen weer dicht.
"Claire?" Schudde Lucia Claire wakker. "We zijn bij mij thuis." Claire deed haar ogen wijder open. Mijn ouders zijn toch een week weg naar Frankrijk. Claire stond op en viel weer bijna. Maar gelukkig hield Lucia haar vast. Claire bloosde. Lucia pakte de huissleutel om de voordeur open te maken. Ze liepen rustig naar binnen. Lucia deed de deur achter Claire dicht. Het bruinharige meisje pakte Claire haar jas en tas aan om aan de kapstok te hangen. Claire plofte haar zelf neer in de zetel. Lucia ging naar boven om wat dekens en kussens te halen. Claire keek wat rond en ze zag een foto waar Lucia 5 jaar was. Ze liep er naar toe en pakte het vast.
Lucia kwam terug naar beneden met een kussen en een aantal dekens. Claire hoorde haar niet. Ze legde de spullen naar op de zetel en stond naar Claire te staren. "Lucia?" Vroeg Claire. "Ja?" Zei het grotere meisje. "Laat maar." Zei Claire terwijl ze naar de zetel liep zonder te proberen te vallen. "Heb je een extra oplader voor mijn iPhone?" Vroeg Claire terwijl ze haar schoenen uit deed. Lucia liep snel naar boven. Binnen de minuut was ze al onder met de oplader.
Lucia ging op haar knieën zitten voor Claire. "Hier." Claire gaf haar een glimlach. Lucia trok nog een deken over haar koude lichaam heen en ging naar boven zonder om te kijken. Claire keek om hoe ze weg liep. Ze duwde de oplader in de steker en ging haar gsm opladen. Ze klikte op de aan knop om hem op te starten. Terwijl ze wachtte keek ze naar het plafond. Haar gsm was opgestart. Meteen kreeg ze verschillende berichtjes. Ze zette haar 4G aan voor op Snapchat te gaan. Ze had verschillende snap van mensen. Timo zat er tussen. Die twee hebben een haat aan elkaar dus waarom zou hij haar snappen. Het was een videosnap Claire fronste met haar wenkbrauw. En opende de snap. Claire schrok.
Het was Nidal. Hij was aan het kussen met een ander meisje. Er stond bij geschreven: eindelijk man. De snap was afgespeeld. Maar Claire drukte haar vinger nog eens op de snap zo dat ze die nog eens kon zien. Ze stond op en liep naar Lucia. Lucia was haar aan het omkleden ze zat nog in haar onderbroek op haar bed. Ze was iemand aan het sturen. Ze hoorde de deur stilletjes open gaan. "Claire!" Riep ze. Claire kon haar ogen niet van haar afhouden. Lucia deed snel een laken voor haar. "Wat is er?" Vroeg Lucia. "Ja, kijk dit." Zei Claire. Het bruinharige meisje keek de snap. "Jesus... gaat het?" Zei ze terwijl ze Claire aanstaarde met haar chocolade ogen. Claire ging naast haar zitten en zuchtte. Lucia zat daar namelijk nog in haar onderbroek in een deken ingewikkeld. Claire legde haar hoofd op Lucia der blote schouder. Ze voelde haar warme huid. Er rolde een traan over Claire haar wang. Zo zaten ze even. Maar op een bepaald moment tilde Claire haar hoofd op. Ze keken elkaar weer in de ogen. Claire pakte Lucia haar hand en wrijfde met haar duim over Lucia haar zachte hand.
Claire kuste Lucia. Lucia kuste haar terug. Dit keer voelde het echt voor Lucia alsof ze het echt meende. Er kwam een snel tempo in bij vet kussen. Claire liet Lucia rustig aan liggen en trok het warme deken weg waar ze zat ingewikkeld. Claire ging boven op haar Liggen. Lucia wist niet zeker of ze dit wou. Stel dat ze straks weer baar Nidal gaat. Dat wilt ze niet. Claire gaf Lucia kusjes aan haar kaaklijn. "Claire..." dribbelde Lucia tegen. Maar ze bleef maar verder gaan. Toen duwde Lucia Claire rustig weg. "Claire je bent dronken. Oké,?" Lucia stond op en ging naar de badkamer om haar slaapkleding aan te doen. Claire keek naar haar terwijl ze haar kleren aan deed. Lucia deed de badkamer deur dicht en keek naar Claire. "Sorry." Zei de brunette. Claire zei niks en draaide haar om.
Lucia was al even naar beneden gegaan om Eem film te kijken. Claire keek naar het nachtkastje waar veel foto's op stonden. Het waren alleen foto's van Lucia en een meisje. Het was een mooi meisje. Ze had lang zwart haar en groene of blauwe ogen. Ze wist niet welke kleur een mengeling van twee denk ik. Het meisje was bloedmooi. Haar huid zag ze er zo zuiver uit. Ze had ook wat Blauw/Groene lokken in der haar. Op een foto stond een foto dat zij Lucia een kus gaf. "Heeft Lucia een vriendin?" Dacht ze? Lucia kwam haar kamer binnen, ze zag dat Claire die eene foto vast had met Jasmine. Claire keek haar aan. Lucia wist niet wat ze moest zeggen.
Gaat lekker man dat schrijven 😂❤
JE LEEST
Hers - Dutch/Nederlands)
RomanceClaire is het populairste meisje op school ze heeft de mooiste vrienden, de beste punten en heeft een relatie met Nidal de mooiste jongen van heel de school. Maar op een zekere dag wordt de school betreed door een nieuw meisje met de naam Lucia. Ze...