-24- Warme Ogen

1.1K 33 4
                                    

We reden de stad uit, de hemel had een rode kleur. Prachtig gewoon. Ik heb veel zenuwen. Als Lucia me soms stiekem aan kijkt terwijl ze rijdt maakt ze me nog zenuwachtiger.

Opeens kreeg Claire een idee waar we naartoe zouden gaan. 'Gaan we naar het bloemenveld?' Vroeg Claire.

Lucia grijnsde. 'Wat ben je toch slim, ja daar gaan we naartoe.'

Claire lachte naar haar.

Toen we waren aangekomen zag Claire soort tentje van dekens gemaakt staan langs het kleine riviertje van de bloemenveld.

Toen Claire uit de auto stapte stond ze maar voor haar uit te staren het was echt mooi. Ze schrok toen Lucia haar hand pakte. Meteen bloosde ze.

Lucia stond voor Claire en vroeg 'Kom je nog?'

Claire lachte 'Tuurlijk wauw, het is echt mooi.'

'Was maar een kleine moeite.' Zei Lucia met een knipoog terwijl ze Claire meetrok.

Terwijl Claire en Lucia veel plezier met elkaar hebben zit Jasmine er wel mee. Ze zit met haar beste vriendin Joyce op café te praten over haar.

'Tegenwoordig ziet ze me juist niet staan ik weet niet wat er is? Wat als ze een ander heeft?!' Klaagde Jasmine.

'Hey doe rustig.' Stelde Joyce haar gerust. 'Ze heeft het gewoon druk zeker?'

'Met wat druk?' Vroeg Jasmine. Ze begin helemaal te flippen tot dat ze een bekende stem achter haar hoorde.

'Jasmine?'

'Anthony?' Zei ze met een verbaasd gezicht.

'Wat doe jij nou weer hier?'

'Ja ik kom iets drinken met een vriend, maar hij is er nog niet. Mag ik er bij komen zitten?' Vroeg hij.

'Tuurlijk' zei Jasmine.

Terwijl Anthony iets bestelde fluisterde de Joyce in Jasmine's oren.

'Is dat niet jou ex?' Vroeg Joyce

'Jaaa inderdaad haha.' Fluisterde Jasmine terug.

'Hij is knap.' Fluisterde Joyce terug.

'Dus is het al wat beter thuis? Met je moeder?' Vroeg Jasmine aan Anthony die juist ging zitten.

'Ja eigenlijk wel.' Zei hij met een glimlach. 'Ze drinkt al maanden niet dus ik ben echt trots op haar.' Lachte hij.

'Ik vindt het fijn dat je straalt.' Zei ze met een glimlach. 'Ik heb je al een tijd zo niet meer gezien.'Zei Lucia terwijl ze met haar hand over zijn rug wreef. Ze kreeg het er een beetje warm van toen Anthony haar aan keek, maar snel draaide ze weg.

Joyce keek hun raar aan. 'Ik ga even naar de wc.' Zei Joyce akward.

Toen ze weg was lachte ze alle twee naar elkaar.

'Weetje Claire?' Vroeg Lucia terwijl ze met haar hoofd op Claire der benen ging liggen.

'Wat moet ik weten?' Zei Claire met een grijns.

Ze kreeg geen antwoordt, Lucia zat naar de hemel te kijken. De sterren fonkelde.

'Lucss? Ga je het me nog zeggen?' Vroeg het blond harige meisje.

Lucia schoot juist wakker en ging recht op zitten. Ze ging wat dichter bij Claire zitten en pakte haar hand vast.

Ze zuchtte. 'Ik denk dat ik het ga uitmaken met Jasmine.' Vertelde Lucia.

'Wat?? Hzo??' Vroeg Claire. Claire vondt het natuurlijk niet erg als hun uit elkaar zouden gaan. Jasmine verdient haar toch niet dacht ze.

Omg echt bedankt voor de support de laatste tijd jullie weten niet hoeveel dat betekent. Volgende deel zal een lang deel zijn dat beloof ik! 💗💗💗💗💗💗

Hers - Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu