-5- Voelt het goed?

2.2K 47 6
                                    

"Dat nieuwe meisje is allang niet meer naar school gekomen hè?" Zei Daryll tegen Claire terwijl ze samen de school in liepen. Claire zei niks daarop. "Nou morgen is het herfst fuif hier op school, wie neem jij mee?" Vroeg Claire aan de roodharige jongen. "Ik zou het niet weten eigenlijk." Zei hij. "Vraag Sarah mee? Zij is leuk." Zei. Claire. "Ik weet niet of ik daar de ballen voor heb. Misschien verpest ik het wel dan." Zei Daryll. "Komaan Daryll, jij fixt iedere chick!" Zei Claire terwijl ze hem een schouder klopje gaf. Daryll lachte. "Tot straks Claire." Zei de jongen. Claire liep naar de toiletten. Daar ging ze haar make-up bij werken. Ze keek in de spiegel en dacht aan dat moment dat Lucia haar kwam troosten. Ze zag het juist weer allemaal voor haar ogen gebeuren. Ze pakte haar gsm, ze wou Lucia bellen. Het meisje was al een weken niet meer naar school gekomen. Ze maakte haar zorgen dus belde haar.

Harde rock muziek, wolken van rook en veel alcohol. Lucia had haar gsm vast in haar handen. Ze zat op de rand van haar raam naar het uitzicht te kijken met een sigaret tussen haar vingers. Opeens voelde ze haar gsm trillen in haar handen. Ze keek wie het is. Het was Claire zag ze. Zou ze het telefoontje opnemen? Of toch weer niet? Lucia kroop van de rand af om op haar bed te liggen. Maar ze negeerde het telefoontje van Claire. "Godverdomme neem op!" Zei Claire tegen haar zelf en belde voor de tweede keer. Lucia zag dat Claire alweer belde. "Uuuuuuuugh" Zei de brunette terwijl ze onderste boven aan haar bed hing. Ze negeerde haar oproep alweer. "Ja dit tussen ons moet stoppen, direct!" Imiteerde Lucia Claire op een vervelende manier. "Jesus neem toch op." Dacht Claire. "Dan zal ik wel na school naar haar huis gaan."

Claire liep de toiletten uit en liep naar Nidal. "Hey schat." Kust Nidal Claire. "Het is morgen Herfst fuif hè? Rond welk uur moet ik je komen halen?" Vroeg de jongen. Claire pakte Nidal zijn hand en zei "Schat, ik weet nog niet of ik ga eigenlijk, ik stuur je dat morgen ochtend wel." Zei Claire. "WoW oké." schrok Nidal. "Claire die niet naar een fuif gaat, dat ben ik niet gewoon." Lachte hij. Claire lachte en draaide met haar hoofd een beetje terwijl ze naar haar vriend keek. Nidal vindt dat altijd schattig dus gaf hij haar een kus. Dat moment kwamen Mathias en Timo voorbij. Dat waren heel goede vrienden  van Nidal. "Moet jij niet gaan scharen." riepen ze naar Claire terwijl ze haar uit lachen. Claire kon niet antwoorden, alsof ze een krop in haar keel had. Ze was bang. "Serieus waar trok dat op?!" Riep Nidal naar hun. "Bro echt waar je verdient beter, waarschijnlijk zit ze elke avond met dat meisje te vrijen in haar bed." Lachte Timo naar Nidal. Nidal werd kwaad en pakte hem bij zijn keel. "Beter hou je je bek gewoon." Zei Nidal kwaad. "Hey doe rustig man!" Riep Mathias tegen hem. Ondertussen begon er in heel de gang een cirkel te ontstaan waar hun in het midden stonden. "Hè is dat niet waar, kuttenlikker? Zei Timo. Nidal begon er op te kloppen. Nidal sloeg Timo heel hard met zijn rechter. Er vloog zelf een tand uit. Nidal is namelijk heel sterk, hem zie je bijna elke dag in de gym. Opeens kwamen er leerkrachten tussen. Claire keek toe hoe Nidal nog op Timo wou kloppen maar de leerkrachten hielden hem tegen. De blondine liep weg van heel de situatie. Ze gooide de deur open en ging naar de fietsenstalling om haar fiets te halen om naar huis te gaan. Alweer liep Claire weg van school. Maar ze ging eigenlijk niet naar huis. Ze ging naar Lucia ze wou weten hoe het met haar ging.

Lucia kwam uit de douche ze had niks aan. Alleen haar slipje. Ze ging haar haren drogen met de haardroger. Ze keek haarzelf in de spiegel aan. Ze legde de haardroger neer en zag dat haar mascara was uitgelopen. Ze veegde er even door. Maar ze kreeg het zwart er niet af dus ging ze naar haar kamer om om make-up wipes te pakken. Ondertussen stond Claire voor haar deur en belde aan. Lucia keek vanaf de eerste verdieping naar de deur maar deed niet open. Ondertussen ging de bel wel paar keer af. Claire had geen geduld meer dus ging langs achter om te kijken of de deur open was. En ja, die was open. Lucia deed haar bh aan terwijl ze haar make-up wipes aan het zoeken was tussen al die sigaret peuken en lege flessen. Fleur kwam binnen en liep rustig door het huis heen. Ondertussen  bewonderde ze alle foto's op de muur.  Ze kwam aan in de gang waar de trap stond voor naar boven te gaan. Ze zette een voet op de trap en meteen kraakte het. Lucia hoorde dat en draaide haar om voor even. Maar daarna keek ze verder voor haar make-up wipes. Opeens hoorde ze de deur achter haar open gaan. Ze schrok.

"Hey.." Zei Claire. Lucia wist niet was ze moest zeggen, ze stond daar ook nog eens half naakt. Claire kon haar ogen niet van haar afhouden. "Hallo mijn ogen zijn hier." Zei de brunette terwijl ze een T-shirt pakte om aan te doen. Claire bloosde terwijl ze een haar achter haar oor veegde. "Wat kom je hier doen zelfs? Je komt gewoon naar binnen zonder toestemming?" Zei Lucia kwaad met haar armen op elkaar. "Ik wou gewoon zien hoe het met je gaat." Zei Claire terwijl ze wat naar voor liep. Lucia zei niks. Claire veegde wat haren van Lucia die in de weg zaten aan de kant en keek haar aan. Lucia keek haar ook even aan maar deed haar hand weg. "Dit is niet juist Claire..." zij het grotere meisje. "Maar het kan ons geheim toch blijven?" Zei ze terwijl ze aan Lucia haar shirt trok. "De eene dag wil je, maar de andere weer niet. Dan duw je me weg." Zei Lucia. "Ik zal je niet meer laten vallen baby." Zei Claire en gaf haar een kus. "Misschien is het beter als je nu gaat." Claire zette een stap terug toen ze hoorde wat Lucia zei. "Oké... maar een ding? Kom je morgen naar de fuif?" Vroeg de blondine. "Ik weet het niet." Zei Lucia. "Oke... dan ga ik maar. Doei."
Zei Claire akward en ging snel haar huis uit.

Ze had het gevoel dat ze alles verkloot had toen ze haar achterdeur dicht deed. Claire sprong op haar fiets en ging weg. Lucia keek nog door het raam naar Claire terwijl ze vertrok. Ze vondt het jammer dat het zo gegaan was. Maar Lucia wilt geen tweede keus zijn, niemand wilt dat.

Sorry dat ik gisteren niks geüpload heb, ik was te moe om te schrijven na school en had geen tijd want ik moest nog naar een fuif 😴 maar ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden. Fijn weekend iedereen! Love 💕

Hers - Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu