-23- Stalen zenuwen

1.1K 32 1
                                    

'Jeffrey is dit goed? Wat ik aan heb natuurlijk.'

'Uuhm ja, je ziet er mooi uit. Ze gaat het geweldig vinden.' Stelde Jeffrey Claire gerust. 'Maar onthou je gaat niet in een restaurant eten he!'

'Ja ik weet het wel.' Lachte Claire. Ik ben echt nerveus, ik weet niet wat dit is misschien is dit wel een date? Maar ze heeft toch een vriendin?' Bleef Claire maar tegen haar zelf praten.

'Je gaat gewoon en he ziet wel wat er gebeurd. Wees gewoon jezelf!' Lachte Jeffrey. 'Ik ga, want ze is er zo en ja. Succes lieve Claire.' Zei hij terwijl hij haar een kus op de wang gaf. Claire zwaaide nog terwijl hij de kamer verliet.

'Waar ga je naartoe?' Vroeg Jasmine aan Lucia. 'Uuhm ik ga met een vriendin weg Oke? Maak je geen zorgen.' Zei Lucia terwijl ze juist de deur open deed.

'Krijg ik geen kus meer?' Vroeg Jasmine. 'Lucia liep lachend naar haar toe en gaf haar een kus. 'Uuhm ja trouwens Mn ouders komen ook weer terug van Frankrijk over paar dagen. Ze wouden wat langer blijven.' zei Lucia.

'Oke fijn om te weten schat, maar sluit je huis, ik blijf toch niet. Ik ga naar huis Mn ouders vinden dat ik de laatste tijd niet meer bij hun ben dusja. Laters' zei Jasmine.

Claire zat maar op haar bed voor haar uit te staren. Ze schrok toen ze getoeter hoorde van een auto. Ze rende naar het raam om te kijken wat het was.

Ze zuchtte diep, het was Lucia natuurlijk. Snel pakte ze haar jas en liep naar buiten. Ee stapte snel in en begon Lucia aan te gapen. Ze was gewoon stunning dacht Claire.

'Heb je er een beetje zin in?' Vroeg Lucia met een grijns op haar gezicht terwijl ze de auto weer opstartte.

'Ja tuurlijk, maar mag ik weten wat we gaan doen?' Vroeg Claire gelukkig.

'Nee! Dat zie je dan pas!' Zei Lucia plagend.

Nogmaals sorry voor de korte delen en het lang wachten... 😩

Hers - Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu