'Ik heb wat slips gehad met een meisje, en ik vindt haar heel leuk maar haar ex is terug en ze zijn weer samen en het irriteert me echt maar ja. Ik gun haar het beste natuurlijk.' Zei Claire terwijl ze verdrietig naar de grond keek.
'Kom hier Claire.' Jeffrey gaf haar een lange knuffel. Zo zaten ze even tot dat Jeffrey iets vroeg. 'Hoe noemt ze eigenlijk? Heb je een foto?'
Claire ging weer rechtop zitten en pakte haar gsm. Ze liet hem een foto zien van hun 2 zien. Ze noemt Lucia.
Jeffrey zat met wijde mond. 'Jef, wat is er?''Niks.' Zei hij. 'Nou ze is echt wel mooi als ik jou was zou ik ook op haar vallen.' Claire lachte een beetje.
'Maar elke keer als we elkaar tegen komen voel ik echt juist een connectie tussen ons. Echt elektriciteit die tussen ons is juist. Ik weet gewoon dat ze ook iets voelt.
'Misschien moet je is met haar praten dan?'
'Dat heb ik geprobeerd maar er is veel gebeurd tussen ons.'
Claire zag Jeffrey staren naar het gras. Ze wist dat hij aan het nadenken was. 'Waar denk je aan?'
'Niks laat maar Haha. Lachte hij weg. 'Maar dat telefoontje dat ik gekregen had juist he? Dat was ze. Ze had haar geëxcuseerd. Maar ik weet dat het nooit als vroeger gaat worden.'
'Sommige mensen hebben gewoon tijd nodig Claire. Dat weet je, en dan komt alles goed. Maar kleine ik moet gaan. Ik zie je deze week nog wel. Hou je goed.' Zei Jeffrey terwijl hij haar een knuffel gaf.
Claire zwaaide nog toen Jeffrey zijn fiets pakte en vertrok.
Ze voelde haar opgelucht omdat ze bij iemand terecht kon die ze kan vertrouwen. Tegenwoordig zijn er veel snitchers dacht ze.
Claire pakte haar fiets en ging te voet naar huis. Ze was er toch bijna. Ze wou juist haar straat in draaien tot dat ze iemand haar naam hoorde roepen.
'Ja jij daar. Winters stop?!' Het was Jasmine.
'Ik kom je nog een keer duidelijk maken dat je van Lucia moet wegblijven je brengt haar alleen ongeluk. Je maakt haar echt ongelukkig.'
'Ja jong dat heb je al vaak genoeg gezet dus laat me maar met rust Oke?'
Jamine keek haar even boos aan en trapte haar fiets op de grond neer.
'Bitch doe normaal ben je loca ofso?' Claire duwde haar weg en pakte haar fiets.
'Wacht maar.' zei Jasmine . 'Wat wacht maar?' Vroeg Claire. Jasmine keek om en had een grijns op haar gezicht maar liep weg.
Tegenwoordig maak ik veel fouten in het verhaal. Als jullie er een paar zien willen jullie die dan melden alvast bedankt x
JE LEEST
Hers - Dutch/Nederlands)
RomanceClaire is het populairste meisje op school ze heeft de mooiste vrienden, de beste punten en heeft een relatie met Nidal de mooiste jongen van heel de school. Maar op een zekere dag wordt de school betreed door een nieuw meisje met de naam Lucia. Ze...