Lucia gaf Jasmine een kus en liet haar los.
Ze ging naar huis naar haar moeder om te vragen voor haar in te schrijven bij school.
Lucia zwaaide nog snel en liep terug naar binnen.
Ze zat maar wat voor haar uit te staren. Ze pakte haar tas snel en deed alle deuren opslot.
Ze sprong op haar fiets en reed naar Claire haar huis.
Claire deed juist de voordeur op slot en zag Lucia aankomen.
Lucia legde haar fiets neer op het gras en liep naar haar toe. 'Hey..'
Claire keek juist alsof ze een spook zag. 'Hey.'
'Je was je portemonnee vergeten.' Lucia gaf Claire haar portemonnee.
'Dankje.' Zei Claire.
Lucia slikte en draaide haar om. Ze liep naar haar fiets.
Ze sprong juist op haar fiets maar Claire hield haar nog snel tegen.
'Lucia, ik ben blij voor je.' Zei Claire met een glimlach op haar gezicht.
Lucia keek haar verward aan.
'Ik ben blij voor je met Jasmine!' Slikte Claire even.
'Ik ook voor jou, met die jongen. Ik weet zijn naam niet.' Lachte Lucia.
'Zullen we samen naar school wandelen?' Vroeg Claire.
'Ja is goed maar dan moeten we wel goed doorstappen als je niet wilt dat we te laat komen!' Lachte Lucia terwijl ze Claire een pot gaf.
'Of...' Zei Claire met een grijns. 'Of wat?' Vroeg Lucia.
'We kunnen ook gewoon ergens naar een koffiehuisje gaan en wat milkshakes gaan drinken in plaats van die stomme school.' Vertelde Claire
Lucia bloosde een beetje. 'Ja dat is een beter idee!' Zei ze.
Lucia sprong op haar fiets en begon te fietsten. Claire sprong meteen achterop en greep Lucia goed vast.
Claire voelde de warmte van Lucia door haar armen stromen. Ze legde haar hoofd tegen Lucia der rug.
Lucia bloosde. Ondertussen reden ze verder naar het dichtstbijzijnde koffiehuisje om daar iets lekkers te drinken.
'Wil je Claire terug?' Vroeg Mary. 'Ja kijk ik heb een boeket vol rozen voor haar vandaag.'
'Wauw Nidal de romanticus.' Plaagde Mary en liep weg.
Nidal stond al lang voor Claire haar locker te wachten. De minuten vlogen voorbij en nog steeds was ze er niet.
Nidal pakte zijn Samsung en stuurde naar Claire:
Kom je nog naar school? Ik wil het goed maken.
Na enkele seconden stuurde Claire al terug.
Nee ik kom niet, en waarom vraag je dat zelfs? Moet jij niet naar hou vriendin? We zijn verleden tijd gedaan Nidal ...
JE LEEST
Hers - Dutch/Nederlands)
RomantikClaire is het populairste meisje op school ze heeft de mooiste vrienden, de beste punten en heeft een relatie met Nidal de mooiste jongen van heel de school. Maar op een zekere dag wordt de school betreed door een nieuw meisje met de naam Lucia. Ze...