-Biy blog oluştuydum Bilge.
-Ne bloğu minik ?
-Bana minik demesen aytık.
-Gerçeği mi duymak istiyorsun ? Pekâla bundan sonra sana azman derim.Bana uyar.Hahaha..
-Kes şunu.. Buyaya gel ve bloğuma bak. Çok güzel videolay yayınlıyoyum.Şimdiden biyçok kişi ekledi bile, bu hayika!
-Bunun neresi harika ? Hiç hoşlanmıyorum bu tarz sitelerden. Tanımadığın bir çok insan..Boş işlerle uğraşıyordu işte.Güya matematik çalışacaktık."Eee sen sınavda kopya istersin elbet.. " Olayın iyi tarafı annesinin o muhteşem kurabiyeleriydi.
-Ben artık gitsem iyi olacak.
-Göyüşüyüz Bilge. Heey kuyabiyeleyi neyeye götüyüyoysun ?
-Annem ben çıkarken pırasa yapıyordu da..(...)
*Sınav sabahı..
-Bana bak minik, kopya için beni dürtmek yok .En ufak kıpırdanman deprem gibi hissediliyor.
-Tamam tamam, sus öğyetmen geldi.
-Çocuklar, bugün yerlerinizi değiştirip sınavı bu şekilde yapmaya karar verdim.Her kafadan bir ses, bir itiraz..Ama nafile. Yerlerimiz değişti.Yandı bu minik yandı koca kafa Kâzım yanına oturdu ve artık kim kimden kopya alır bilemem. Arka sıradan bakınca süper ikili oldular doğrusu. . Ben de sarı Sinan'ın yanındaydım. Onun bu kadar güzel koktuğunu hiç farketmemiştim. Temiz çocukmuş.Kağıtlar dağıtılıyor.Sınav başlasın. .
(...)
-Nasıl geçti Bilge ?
-Güzel, ya senin ?
-Fena değil. Bilirsin, ben edebiyatta iyiyim, matematik bana göre değil. Özel ders alıyorum.
-Öyle mi..Ben de edebiyatta pek iyi sayılmam.Anlatım bozukluklarını ayırmak çok zor.Acaba ben de mi özel ders alsam ?Yahu bu nasıl bir kokudur, resmen içim gıdıklandı.Sorsam mı parfümünü? Aman yok şimdi kendini birşey sanabilir. Ya da hakkımda farklı düşünebilir. Belki de..
-Ne dersin Bilge ? Bilge.. Bilgeee..
-Hı, ne, markası neymiş ?
Hafif tebessümle Sinan :
-Neyin markasını merak ettin ?
-Yok,öyle içimden gıdıklandım.Yani içimden konuştum ama sen duydun.O zaman dışavurum olmuş oldu.Aslındaaaa şu an saçmalıyorum..
O, herkesin, hayatında en az bir kez girdiği meşhur yerin dibini ben de görmüş oldum..Offf.. Hani hafif bir tebessüm etmişti ya.. Ağzı bayağı yayıldı.Bakıyorum da dişleri de inci gibiymiş, gözlerinin içi gülüyor, o incecik çizgiler çıkmıyor mu ? Aaaaah..
Kendine gel be!
-Sen neden bahsediyordun Sinan ?
-Edebiyat dersi için sana yardımcı olabilirim ne dersin diye sormuştum.
-Aaaa, şeeey.. Neden olmasın ?
Neden olmasınmış, aman hemen atla. Hem annen kabul edecek mi bakalım Bilge Hanım.. Ah bu kafam, nasıl da belli ettim.. Oh, şükürler olsun zil çaldı.
-Ben kaçtım Sinan..
Gerçekten kaçtığıma inanamıyorum. Aman Allah'ım ellerim titriyor. Bana n'oluyor böyle.. Neyse içeri gireyim ben üşüttüm herhalde.Tabi canım, başka ne olabilir ki ?(...)
-Eee öğrenebildin mi ? Sevgilisi var mıymış ? Belli etmedin ama değil mi ?
-Bilge , aşık olunca hiç çekilmiyoysun inan..
-Hıh ! Ne aşkı canım. Öyle meraktan sordum. Bana edebiyat dersinde yardımcı olacak ve eğer bir sevgilisi varsa, benden kıskanabilir ve Sinan zor durumda kalabilir diye düşünmüştüm, hepsi bu..
-Hı hı anladım..
-Geliyor, geliyor.. Dediğim gibi Pınarcığım .. Aaa Sinan burada mıydın, seni farketmedim..
-Pınaycığım ???
Pınarcığım, attığım dirseği haketmişti. Sinanla birlikte eve doğru yürüyorduk.Tabi bu arada sohbet de ediyorduk. Eve gittik. Annem nasıl oldu da izin verdi anlamadım. Biraz erkek gibiyim de ondan mı acaba ? Her neyse.. Bir yandan ders çalışıyor, bir yandan da onunla göz teması kurmaya uğraşıyordum. Sanki o da benimle ilgili gibiydi ama emin olamıyordum. Erkeklerin ilgisini nasıl anlayabiliriz ki.. Keşke bir yolu olsaydı. En azından ona göre davranırdım. Bir dakikaaaaaa.. Harika bir fikrim vaaaaar.. Evet, ilgisini anlayabileceğim bir yol buldum..(...)
*Bakalım kahramanımız bu kez neyin peşinde ? Bir sonra ki planı nedir ? Peki, Sinan acaba Bilgeden hoşlanıyor mu ? 3.Bölümü kaçırmayın !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yolu Birdir
Romance...Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Onun beni sevdiğini hissediyordum.Bana hislerini açmamıştı ama bunu anlayabiliyordum. Bu tıpkı konuşamayan bir bebeğin sana agular yapıp, elinde ki çıngırağı paylaşması gibi bir şeydi...