"Nelly! Wake up!p sikul! "
Aiyaaa... Capatt juga hari 1 ni!!
"Iya bah! " sa bangun trus p mandi..
"Hurry²!!nnti daddy ko p makan tu waffle sukulat kau! " mami sampat lagi pukul punggung sa.."Adoi! Mami ni! " sa trus masuk p kabar mandi..
Haiyaaa...malas sa mo p sikul oh hrini... 😩
Oh ya! Si Habel mo besakap sma sa pula tu... K lah... Ada semangat suda mo p sikul ni... 😏**************************************
Sa jalan kaki capat² p sikul.. Sa pun inda tau jam brapa dia suruh sa p anjung ilmu... Hmmmmm
"Nelly! " sa berenti trus tingu blakang, si Suzana pula...
"Napa? " sa bilang.
"Si Habel bilang.. Erm...p anjung ilmu skarang jga" si Suzana bilang.
"Oh bah oke.. "
Trus sa sambung jalan p sikul.. Sa kasi tinggal ja si Suzana sebab malas sa tingu muka dia....Si Suzana ni suka tul si Habel..prnah dia marah sa sebab sa tulung buat necktie si Habel.. Jelos tul!(padahal sa pun kuat jelos 😛)Tapi sekarang ni sia inda tau lah..sebab itupun taim kami tingkatan 2 dia jelos sama sia.
Anjung Ilmu
Bikin takut ni Anjung ilmu.. Sudahlah jauh dari kelas,galap lagi..dakat sungai yang ada kokokdie(crocodile) lagi tu...
Sa teingat apa yg si Koruk cakap
"Ko mo jumpa juga kah dia ni? Ko tidak takut kna ehem? "Ihhhhhh!!kin panas pnya koruk!!!
Siok² sa tingu tu sungai yang ada kokokdie, tiba² rambut sa kna tarik.
"Aduuduuuuduuu!!! "
Trus macam sa kna ludah lagi rambut sa ni!! Kurang ajar!!
Sa kana tulak pgi tiang anjung ilmu.."Tlampau s*ndal bah ni ko kan? Si Habel suru pgi sini, ko pun p sini lah kan? "
Rambut sa kena tarik lagi!
"Woi perempuan?! Ko dingar kah!! "
Sa punya telinga kana teriak. Atukoiii!! Bosukon lah sa lama² ni!!Sa tida tahan suda.
Sa kasi garit tu tangan dia.nasib tajam sa punya kuku."Ouch! "
Rambut sa kna kasi lepas.mo tebuka suda ikatan rambut sa. Sa tingulah sepa tu urg..."ACEY??!!!!"
"Ya! Napa?! Ko ingat sa baik betul sama ko?! Heh!! Tulunglah!" Bilang si Acey.. Sakit tul ginawo sa masa tu.."Eh!!ko nda kenal pun saya!! Baru 1 hri kita jmpa ni tau!!ko yg sepatutnya kna pnggil s*ndal!! apa masalah ko ni tiba-tiba cari pasal sama urg?! " sa teriak dia..
"Palui lah ko sana,perampas!! Brani ko ambil Habel dari sa?! Ko tau kah?! Sa sama Habel kenal sejak kecil lagi?!ko tau merampas ja oh kan?! "
"Astagaaaa ni anak!! Sejak bila pula sa rampas si Habel?! Sa tidak pernah pun ada keinginan mo rampas tu urg dari ko!!dan TIDAK AKAN!! "
Si Acey mo tarik rambut sa tapi rambut dia yg duluan kna tarik..
"KO KANAPA BULI SI NELLY?!! "Kaki si Acey kena tandang oleh si Pei.
"Pei!!penyelamat sa!! ""Ouch! Huwarrrrrggggghhhhh!! " jatuh ja si Acey, trus dia nangis..
"TAPAYAH LAH KO BELAKUN SANA!! MARI!! P JUMPA SAMA GURU DISIPLIN!! " Si Pei teriak si Acey. Dia tarik ja tangan si Acey.. Si Pei ni salah satu bodyguard di skolah kmi dan satu²nya prmpuan ikut klab bodyguard.. Rmai tu lalaki tagap suka dia.. Tapi si Pei suda ada HAHAHAHA
Sa singud tu air liur si Acey di rambut sa... Ewwwww!!outong!! Macam ni air liur dari samalam lagi!! Uwekkk!!
Trus sa rasa mcm ada org lap tu air liur guna tisu kali tu.. Sa mo pusing tapi tu org tahan..
YOU ARE READING
I hate that I need You
Romance"Miang bah ni lelaki..Nga kadang² gentleman juga..tapi kadang² juga bikin panas." -Nelly Olson- "Sia suka kacau dia.sebab dia kiut ehe" -Habel Pius- ****************************************** "I hate that I need her in my life...even if She dump me...