Nelly's Pov
Sa tingu si Pei. "Buduh kau. Manyasal sa tingu atas! " sa marah dia.sakit leher sa time dia kasi cerita pasal si Acey.sa pun buduh jga..ikut ja ckap ni bespren sa xD
"Misti tingu atas mah! Sbab kita kasi plesbek serita kan! " si Pei ktawa.. Talampau tingu 'Pada Zaman Dahulu' ni urg ni...😒"Oh ya! Macamana ko tau yg sa ada di anjung ilmu? " sa tanya si Pei.
"Bah,tingu atas lagi" dia bilang smbil tingu atas.Serius lagi tu. 😂
"Ihh Pei! Ko ni! "
"Ahahahah inda bah ko niii... Bgini baitu.. Sa dtang ja di kelas,teda ko d sna.. Beg seja yg duduk di kerusi ko. Jadi sa tanyalah si Habel yg ko pgi mana... Dia bilang dia pun inda tau..sa pun hairan jua ni.. Slalunya ko datang ja d klas, trus ko malakat sana kerusi...""Eh yakan ..Jap!!bukan si Habelkah suru sa jmpa dia d anjung ilmu?!knpa mcm si Habel tdk tau apa²??!!si Suzana lagi yg suru sa p sana!knpa tu 👿 yg dtang?!" Sa putung cakap
"Ko dangar dlu!!...lepas tu, si Suzana datang pigi tempat kami dua.. Dia bilang, si Acey ugut dia.. Kalau si Suzana tidak kasitau kau yang habel mo jmpa kau, si Acey putung tangan si Suzana..."
"Astagaa!apa juga si Acey tu? Anak setan ka?! " sa memanas.
"Itulah bah! Dia tunjuk lagi Pisau yg dia bawa.. Sekarang ni si Okodou(ahli Taekwondo) pigi check beg si Acey.. Bulum lagi kmi kasitau sma si pengetua.. " dia bilang si Pei.
"Bahaya juga si Acey ni? Mcm mana juga lah si Habel dapat kawan begini?Oh ya! Payung si Acey! " sa kasi keluar tu payung si Acey. nasib juga ni payung si Acey bkan senjata macam si Kagura sana mobile legends tu.. 😂
"Sambung serita..si Suzana kasitau kmi yg ko ada di anjung ilmu.sa sama si Habel p tingu lah kau. Yg kmi pi sana.. Si Acey teriak² ko..masa tu sa mo p tandang suda si Acey.. Tpi Habel halang""Aii? Knapa dia halang! "
"Dingar lu!!Habel bilang..klau si Acey mo pukul ko... Baru kmi betindak! "
"Ohhhh... Sakap lah bah... " sa bilang
"Ih!macm mana sa mo sakap klau ko putung serita! " pei marah sa..
Sa ktawa ja.. Bikin panas juga sa ni kadang²😂😂"Lpas ja ko teriak si Acey.. Yg sa ingat ko bilang 'TIDAK AKAN' kaitu klau sa tidak silap.. Sa p tarik lh rambut si Acey sama tandang kaki dia.. Hbis serita.. Klau ko sma si Habel tu.. Itu ako inda tahu. Sekian. " si Pei bilang.
Hah? Si Habel ada time sa teriak si Acey?!
"Anu, Pei.. Kmu dingar juga ka sa teriak si Acey? "Sa tanya.
"Dingar lah bah.. Kuat pula suara kmu tu.. "Hah?! Jadi si Habel dingar lah tu??!
Sementara itu....
Habel's pov
Intor? Lel.. Intro baitu stagaa 😂
Nama sia Habel Pius, umur 16,anak tambunan, nga tinggal d tamparuli, bersekolah di DeLorrians High school, ada kakak sama adik, ada mama sama bapa, ada aunty dan sia Masih Singgol 😂😂😂
**************************************
"Sa tidak pernah pun ada keinginan mo rampas tu urg dari ko!!dan TIDAK AKAN!!"
Sa teringat apa yangg c Nelly cakap... Sakit hati sa dingar si Nelly cakap gitu.. Betul kah si Nelly tidak ada keinginan mo rmpas saya? Arggghhh buduh jga ko ni Habel!!Apa yg ko cakap ni?!
Hari ni sa betugas d klinik seja lah..sa malu sbab si Sisi buat hal di sini...Tapi kan...jangan kmu anggap c Acey ni jahat....sebab dia ada kenangan pahit yg susah dia mo lupakan.. Sampailah dia jadi begini.. Macm mana sa bulih tahu?sa kan kawan dia sejak kecil lagi...
Flashback
6 thn lalu..."KAU MEMANG LAKI YANG KURANG AJAR PERNAH SA KAHWIN! "
"OH! JADI KAU PERNAH KAHWIN SAMA LELAKI LAIN LAINI?! Dar!! TULUNGLAH! SA TIDAK PERNAH PUN MENDUAKAN KO! "
YOU ARE READING
I hate that I need You
Romance"Miang bah ni lelaki..Nga kadang² gentleman juga..tapi kadang² juga bikin panas." -Nelly Olson- "Sia suka kacau dia.sebab dia kiut ehe" -Habel Pius- ****************************************** "I hate that I need her in my life...even if She dump me...