⭐20⭐

514 22 5
                                    

Kita kasi undur balik masa aa hihi

"Ashley!! Jangan kau mati depan saya!! Ashley!! " Koruk peluk² suda si Ashley..
Si Ashley benafas pun pelan² suda ni...

"Ash! " nelly menangis-nangis suda.
Doktor yg baru smpai pi cek nadi si Ashley..
"Hmmm.. " tu doktor geleng kepala.
"Oh no! " nelly tutup mulut dia guna tangan dia..
"Huh? Apa maksud doktor? Kenapa doktor geleng kepala?! " Habel pi tarik baju tu Doktor..
"Plis.Jangan kasar sama sa.. Sa sudah kasi Sah.dia bulih selamat.nga inda tau bila dia akan sedar.sebab kamu tau lah kan tu cekikan tu bulih kasi mati urang juga" tu doktor tepis tangan si Habel..

"PAU...LAAAAAA!!! " Aunty Dinah pi tampar si Aunty Paula. Aunty Dinah inda peduli tu polis²..
"KAU TAU KAH?! KAU SUDA BUNUH ANAK KAU SENDIRI! KAU TAU KAH!! " berabis si Aunty Dinah tampar Aunty Paula..aunty Dinah pun menangis suda lpas tu doktor geleng kepala..
"Aunty....Acey bole kna kasi selamat jga tu Aunty.." Si Lebin cuba kasi tenang aunty Dinah.
"siou...siou tomod" aunty Paula menangis teresak-esak suda.. Menyesal pun inda guna suda ni...

"ASHLEY!!!! "

************

Koginawan... Mantad... Tuhan...
Minamasi... Doho...🎶

Koir dari perumahan dorang si Habel nynyi amazing grace vrsi dusun sna gereja.
Eva,ging karas si Glenna tahan ja nangis dia.Susah btul dia mau terima yang adik dia tidak dpt kasi selamat suda.Apa tida,adik dia kanser payudara tahap 4 suda...
"Eva..kasi kuat tu ginawo kau...Suda erna cakap kan..yang kau tdk buli nangis taim funeral dia..." bilang si Glenna,kakak Habel..smbil² dia gusuk belakang si Eva.
Si Eva diam ja..mo jatuh suda betul tu air mata dia.

Hospital

"Huwarrggghhh!! Ashley!! " Angkol Davidson berabis menangis ni.. Angkol Olson sama angkol Johnson balik² pujuk Angkol David... 😢😢 angkol olson ikut si angkol david pulang sabah sbab pada masa yg sama angkol olson mau tingu keadaan si Nelly lepas dia dengar yang Nelly pun join misi mau tangkap bini si angkol David.
"Ashley... May... Uhukk...uhukk " si Koruk inda dapat teruskan percakapan dia.. Si Habel pi peluk si Koruk supaya dia tenang..
"May you be blessed with good health, Ashley" si Nelly tulung cakap..

Real friends-camila cabello 🎶

Nelly's pov
Ashley...baru kita mula bekawan macm sia rasa setahun kita bekawan ni..tapi.. Itu inda cukup bagi sia..Kenapa...kau..koma?😭😭 cepat² lah kau sedar kioo??supaya kita bulih minum² sama² suatu hari nnti

Habel's pov
Ashley.... Siou sa inda dapat buat apa² time mama kau cekik kau.. Siou... Semua salah sia.. Sia inda dapat jadi besfren kau yg terbaik.. Siou!  😭😭😭😭

Koruk's pov
Ashley...tulunglah..sia inda mau keseorangan lagi  😭😭😭😭😭😭plislah... Sedarlah 😭 jangan ko tidurr

**********

5 tahun suda pun berlalu lepas tu kejadian.. Dan durang pun suda masuk 21 tahun..

Pantai Sahbandar

"Korukkkk!!! " si Ashley mula suda panggil si Karl, koruk.
"Kejarlah saya... Bluekkk" si Koruk lari²..
"Sa korot kau kalau sia dapat kau aa 😡" bilang si Ashley trus kejar laju².
"Bluekkkkkk"

"Waisehh.. Suwit couple ohh" bilang si Luqman..
"Haish Luqman! Ko cakap begitu macam kau ijik kita dua urang pula!! " bilang si?? Pei!!!
Atas usaha² dan susah mau berputus asa, si Luqman akhirnya dpat si Pei.. Hooray 😂😂
"Heheheheheh, sorry sayang"
"Herm... "

I hate that I need YouWhere stories live. Discover now