2- המסיבה (חלק א׳)

3.8K 190 274
                                    

[יש בנות ששאלו על הגילאים *שיעול @Unicornpuke14 *שיעול אז:
יונגי בן 52,
ג'ין בן 35
ונאמג׳ון בן 34.
הגילאים של קוקי, ג׳ימיני, טהא והוסוקי בהיכרות]

אזהרת סמאט⚠️
~Jiminie~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.מבט ג׳ימין
אני וקוקי הלכנו למסיבה בבית של חבר שלנו, ג'קסון.

״היי, אתם באתם. אני חשבתי שג׳ין לעולם לא ירשה לכם יבוא. הוא לא אוהב אותי במיוחד...״ ג'קסון אמר עם אנחה של ייאוש ממאמא ג'ין.

״היי ג'קסון. הוא... לא באמת יודע שאנחנו בבית שלך. הוא יודע שאנחנו במסיבה אבל לא... המסיבה שלך.״ אמרתי בזמן שגרדתי את צווארי.

״אתם יודעים, אתם נראים ממש טוב. אם לא היה לי חבר הייתי מתחיל איתכם עכשיו״.

קוקי ואני הסתכלנו אחד על השני עם גועל על הפרצוף שלנו.

״אבל יש לי חבר מהמם והפרצוף שלו הוא לא הדבר היחיד שנראה מהמם.״ הוא קרץ לנו והלך.

״למה הוא התכוון?״ ג'ונגקוקי שאל אותו עם טון מבולבל.

״אממ... לא משנה.״ עניתי לילד התמים.

לפתע שתי בנות חמודות הלכו לכיווננו, וג׳ונגקוק מיידית קפץ ורץ כדי להתחבא מאחורי.

״היי בנים!״ אחת מהבנות אמרה לנו בזמן שהשנייה הסיטה את ראשה מעט כדי להציץ ולראות את ג׳ונגקוק מאחורי.

״...הוא בסדר? הוא נראה מפוחד וחמוד כמו ארנב קטן״. היא אמרה וציחקקה.

אני העפתי מבט אל אחי הצעיר, ראיתי אותו מסמיק מאוד ומנסה לקבור את פרצופו בגב שלי.

׳אייגו~~ ג׳ונגקוקי כלכך מתוק!!׳

״אני חושב שאנחנו נלך לתפוס כמה שוטים, סילחו לנו בבקשה.״ אני אמרתי עם חיוך נחמד ותפסתי בידו של קוקי, הולך למטבח

-אחרי כמה [הרבה] שוטים של אלכוהול-

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
״ת-תקח... מממ... אותי.... ע-עכשיו...״ אני אמרתי תוך כדי שהתנשקתי צרפתית עם מישהו זר.

לפתע, הוא תפס את הישבן שלי ומרים אותי. אני מיידית כרחתי את רגליי על האגן שלו, לא מפסיק את הנשיקה הלוהטת.

[בואו ניקח רגע כדי להעריך את הירכיים המדהימות של ג׳ימין. *מחכה שנייה* הוערך.]

 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕘𝕥𝕒𝕟'𝕤 [✔︎]Where stories live. Discover now