פרק!!!!!
אני מצטערת שלקח לי מיליון שנה, פשוט יש לי לחץ עם לימודים וכל הבולשיט הזה.תהנו😊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ. מבט ג'ין
״חשבתי שאמרתי לך שאם אתה תצא מהמיטה, אני אגרום לך לחזור לבית החולים!״ צעקתי על נאמג׳ון.רק לפני כמה ימים הוא השתחרר, והוא מתאמץ יותר מידי.
אני כרגע מבשל והוא נכנס למטבח בגלל שהוא רצה לעזור לי, במקום לנוח.
״ג׳יני, אני בסדר. הם שיחררו אותי זה אומר שאני בסדר. חוץ מזה, עכשיו כמעט 19:00.״ הוא חייך אליי והרים את ידו כדי להוציא את המלח מהארון, אבל אז נאנח מכאב.
״או מיי מריו!! אתה בסדר?! נפצעת?! כואב לך?! אמרתי לך לא להתאמץ!! אני מחזיר אותך לבית החולים!!״ התחלתי להילחץ וניסיתי לעזור לו לעמוד.
״אל תדאג לי, אני בסדר.״ הוא גיחח ונישק את המצח שלי.
״זה לא מצחיק ג'וני! אם כואב לך אנחנו צריכים להחזיר אותך אל בית החולים.״ אמרתי מודאג והרבצתי לחזה שלו.
׳לעזאזל איתכם שרירי החזה המאוד מעוצבים שלו!!׳
״ג׳יני?״ הוא חייך אליי וגיחח שוב.
״מה?״ עניתי לו בחוסר סבלנות וגילגלתי עיניים.
״אני פשוט אוהב אותך.״ הוא חייך אליי, שם את ידיו על האגן שלי ונישק את השפתיים שלי ברכות.
לא יכולתי להמשיך לכעוס עליו. הרגשתי את הלחיים שלי מתחממות טיפה ונישקתי אותו בחזרה. שמתי את ידיי על החזה השרירי שלו וחייכתי תוך כדי הנשיקה.
׳התגעגעתי אל טעם האוכמניות שלו..׳
״גם אני אוהב אותך ג'וני.״ אמרתי אחרי שהתנתקנו וחייכתי אליו. אחר כך נתתי לו נשיקה קצרה על האף וחזרתי לבשל. הוא נשען על השיש.
״אבל עדיין... בבקשה אל תתאמץ. כשתהיה בריא, תהיה בטוח שאני הולך לגרום לך לשלם על זה שגרמת לי למות מדאגה.״ אמרתי והמשכתי לבשל.
״איך בדיוק תגרום לי לשלם?״ הוא חייך חיוך ממזרי וחיבק אותי מאחורה. הוא הכניס את הידיים הגבריות שלו, מתחת לחולצה שלי וליטף את הבטן שלי.
״אני אגרום לך לשטוף כלים לנצח.״ אמרתי בקלילות בזמן שעיברבתי את הנודלס עם העוף.
״רגע מה?״ הוא הפסיק לחבק אותי והסתכל עליי מופתע.
״אתה. תעשה. כלים. ל-נ-צ-ח.״ הסתכלתי עליו והדגשתי כל מילה, אחר כך חייכתי וחזרתי לבשל.
״אבל ג׳יני!! יש לנו מדיח כלים!!״ הוא התחיל להתבכיין.
״אתה זה שהחליט לעשות לי התקף לב. בעיה שלך.״ חייכתי אליו ונישקתי את הלחי שלו לפני שהורדתי את המחבת מהאש.
YOU ARE READING
𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕘𝕥𝕒𝕟'𝕤 [✔︎]
Fiksi Penggemarג'ין הוא אמא מגוננת מאוד על ילדיה - ג׳ימין וג'ונגקוק. העניין הוא שעכשיו ג׳ימין בן 23 וג׳ונגקוק בן 21. (ג'ין ונאמג׳ון התחתנו בגיל יחסית צעיר, ואימצו את ג׳ונגקוק וג׳ימין שנה לאחר החתונה) כל פעם שאחד מהילדים שלו הביא בחורה הביתה, היא חזרה בוכה בגלל האמ...