למרות שלא רציתי לעלות היום פרק הנה לכן פרק חדש!!
היום זה יומהולדת של: -poutyoongi (מיקה😊:AKA) למי שלא מכיר היא הילדה מהממת שעוזרת לי לכתוב את הפיק הזה. אז הפרק לכבודה!!
תכתבו לה מזל טוב!!! (אם לא אני אחטוף אתכן ואנעל אתכן במרתף שלי... לא קריפי בכלל...)
תהנו מהפרק 😊
⚠️אזהרת סמאט⚠️
~Princess Jin~ מיני סמאט~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ. מבט ג'ין
״יודע מה? רעיון טוב״ הוא אמר בקול קר וחסר רגשות.פה כבר לא הצלחתי להחזיק את הדמעות ואחת נפלה על הלחי השמאלית שלי.
״אני לא רוצה לדבר או לראות איתך יותר לעולם! אל תתקשר אליי, אל תסמס לי ואל תבוא לקפה שלי! תשלח לי את מסמכי הגירושים בדואר. תגידי בנים שמהיום יש להם אב חד הורי; אתה.״ אמרתי לו וניתקתי את השיחה.
דמעות ירדו מהעיניים שלי ופשוט התחלתי לבכות, זרקתי את הטלפון שלי על הרצפה בעצבים. ראיתי אותי מתנפץ ונשבר לחתיכות קטנות.
׳כוסעמק!! אני לא מאמין שהוא באמת רוצה להתגרש...׳
התחלתי לבעוט בספה ולדרוך על הטלפון השבור, בכיתי יותר חזק. אני שמח שהבנים לא בבית. שהם לא רואים אותי ככה. אני באמת דוגמא רעה בשבילם?
נתתי לקיר כמה אגרופים עד שהידיים שלי התחילו לדמם, נשענתי עם גבי על הקיר והחלקתי למטה, בכיתי יותר חזק, הסתכלתי בעצב על טבעת הנישואים שלנו. בכיתי יותר כשהסתכלתי.
״למה?! למה אתה פאקינג שונא אותי?! מה לא בסדר איתי?!״ צעקתי על עצמי ובכיתי יותר, בזמן שהסתכלתי על טבעת הנישואים שלנו.
אחרי שעתיים של בכי, קמתי מהרצפה. לקחתי את הטלפון השבור מהרצפה ושמתי אותו על השולחן.
״שיט!!״ צעקתי שראיתי שנחתכתי באצבעותי מהשברים של הזכוכיות.
׳אלוהים החליט היום שנמאס לו ממני גם?!׳
החלטתי לקחת את עצמי בידיים, ארזתי את כל מה ששלי בבית אל תוך מזוודה, לקחתי את המעיל שלי ואת הארנק, אבל לא את האוטו.
׳אם אני אקח את האוטו הוא יוכל לעקוב אחרי, אני לא רוצה שהוא יבוא אחרי. זה רק יכאב יותר. אני שונא אותו.׳
יצאתי מהבית שלי והלכתי למכולת הקרובה ביותר, קניתי מספר רב ומכובד של בקבוקי אלכוהול והתחלתי לשתות.
-אחרי הרבה (אבל הרבה) בקבוקי אלכוהול-
״למה הוא שונא אותי? מה עשיתי לא בסדר? לא דאגתי לו מספיק? לא אהבתי אותו מספיק? האהבה שלו אליי היא רק מינית? מה? אני צריך לדעת..״ התבכיינתי לאומה שלי, ושתיתי עוד שלוק מהבירה.
YOU ARE READING
𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕘𝕥𝕒𝕟'𝕤 [✔︎]
Fanfictionג'ין הוא אמא מגוננת מאוד על ילדיה - ג׳ימין וג'ונגקוק. העניין הוא שעכשיו ג׳ימין בן 23 וג׳ונגקוק בן 21. (ג'ין ונאמג׳ון התחתנו בגיל יחסית צעיר, ואימצו את ג׳ונגקוק וג׳ימין שנה לאחר החתונה) כל פעם שאחד מהילדים שלו הביא בחורה הביתה, היא חזרה בוכה בגלל האמ...