12- ראיתי את הג׳יבוטי!!

3.4K 167 404
                                    

אזהרת סמאט⚠️
~TaeKook~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ. מבט ג׳ונגקוק (בחדר של נאמג׳ין עכשיו ג'ין, מטפל בו)
״אומה באמת שזה לא כזה חמור״ אמרתי וניסית לגרום לאומה לרדת ממני, אני לא רוצה שהוא יעזור לי. אני לא צריך עזרה.

״קים ג׳ון ג׳ונגקוק. תוריד בגדים עכשיו.״ הוא אמר בכל מפחיד וראיתי מאחורה את ג׳ימין מחזיק מים קדושים וצלב. מנסה להרחיק ממנו את השד.

[הסיפור הם נוצרים, והם גם חיים בקוריאה למי שעוד לא ניחש]

׳איך יש לו מים קדושים וצלב?׳

״אוקיי.. וואריו..״ [וואריו- הכפיל המרושע של מריו במשחקים. כן עשיתי מחקר.. אל תזלזלו
בי '̀-'́))]
אמרתי בטון מזלזל לאומה שלי. פה הבנתי שעשיתי את טעות חיי.

״איך קראת לי זין קטן וחסר חיים שכמוך?! אני האכלתי אותך, עזרתי לך בשיעורי הבית שלך, אפה שלך ואני נתנו לך כל מה שביקשת, אני פאקינג גדלתי אותך וככה אתה מחזיר לי?! חרא קטן שכמוך!!״ הוא צעק עליו. השפלתי את ראשי וראיתי את ג׳ימין מאחורי אומה עם קסדה על הראש אפוד מגן ומאחורי חומת כריות.

׳מתי הוא הספיק לבנות את זה? מאיפה הוא השיג קסדה ואפוד?׳

״ס-סליחה״ אמרתי והשפלתי את ראשי. אומה יותר מידי רציני שזה מגיע למריו.

״אךך.. קוקי.. יש דברים שאתה לא צריך להגיד, סליחה על הדיבור שלי מתוקי. אני רק רוצה לעזור לך חמוד.״ הוא אמר עם קול מתנצל וחיבק אותי.

חבקתי חזרה וראיתי את ג׳ימין מאחורה בעם פה פתוח, בשוק שאומה סלח לי. הרמתי את ידי ועשיתי לו אצבע שלישית והוצאתי את הלשון שלי החוצה.

הסתכלתי עליו עם מבט של ׳ככה זה שאתה הילד האהוב על אומה׳ ועם חיוך ממזרי על שפתיי

הוא מילמל את המילים ׳בן אלף׳ והזיז את ראשו מצד לצד בכעס.

״אוקיי, עכשיו אני יכול לראות קוקי?״ אומה שאל בטון רגוע ושלוו.

״בסדר..״ נאנחתי והורדתי את הצעיף והחולצה שלי.

״אהה.. זה לא כזה רע. לא כמו של צ׳יםצ׳ים״

״היי! אני פה!״

״לפחות ילד אחד שלי הוא לא כזה זונה כמו שחשבתי.״

״עדיין פה!!״ ג׳ימין צעק שאומה קרא לו זונה בעקיפין. אני רק ציחקקתי מהמחזה.

 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕘𝕥𝕒𝕟'𝕤 [✔︎]Where stories live. Discover now