20- סבא שלי זונה

2.8K 162 107
                                    

נ. מבט ג׳ימין
״תודה ג׳ימיני.״ הוא אמר והצמיד את המצח שלו לשלי. אחרי כמה שניות הוא הלך ביחד עם באםבאם וג׳ייבי.

״בוא אני אראה לך איפה אנחנו יושבים.״ ג'ין-יונג אמר לי והלכנו ליציא.

״אז, מה המערכת יחסים שלך ושל הוסוק?״ הוא שאל אותי בדרך לשם.

״אהמ.. אנחנו הוא מתלמד שלי ב-MMP.״ אמרתי והמשכנו ללכת.

״רק מתלמד? כי זה נראה יותר מזה.״ הוא אמר עם חיוך ממזרי על שפתיו.

ט-טוב גם אנחנו יזיזים, אבל ת׳אמת? אני כבר לא בטוח.״ אמרתי והרגשתי את הסומק עולה על הלחיים שלי.

״אהה... אני מבין. אני מקווה שתדע בקרוב.״ הוא אמר עם חיוך. ישבנו במקומות שלנו וחיכינו כדי שהמרוץ יתחיל.

״איזו תחרות זאת היום?״ שאלתי אותו.

״מירוץ רגיל, הם צריכים לעשות 20 סיבובים במסלול והראשון שמסיים מנצח.״ הוא אמר, עם חיוך וחזר להסתכל על המסלול.

״כמה זמן אתה ובאםבאם ביחד?״ שאלתי והסתכלתי עליו.

״שלוש שנים ועדיין לא נמאס לי מהאידיוט החמוד הזה.״ הוא אמר וציחקק מעט.

״אתם נראים חמודים ביחד.״ אמרתי וציחקקתי גם.

״גם אתה והוסוק, אבל בבקשה ממך אל תשבור לו את הלב. הוא עבר מספיק.״ הוא אמר והסתכל עליי בעיניים. יכולתי לראות טיפה עצב בעיניו.

״א-אוקיי.״ אמרתי וחייכתי אליו חיוך עצוב מעט.

המשכנו לדבר אחד עם השני עד שהכרוז דיבר.

״המרוץ מתחיל עכשיו!!״ הוא צעק וכל הקהל הריע.

׳אני מקווה שהוא יהיה בסדר..׳ חשבתי לעצמי.

״המירוץ מתחיל עכשיו!! כל המתחרים למקומות!!״ הכרוז אמר בשנית, אני חיפשתי את הוסוק, באםבאם וג׳ייבי במסלול.

״הוסוק במסלול 3, ג׳ייבי במסלול 6 ובאמי במסלול 9.״ ג'ין-יונג אמר והסתכל על המסלול.

״הוא עושה את זה כבר הרבה זמן?״ שאלתי עם טון עצוב, הוסוק יכול להיפצע ממש..

׳למה אתה עושה את זה לעצמך? אתה רוצה להפגע כלכך?׳

״אם אתה דואג להוסוק, אז אל. הוא הרוכב הכי טוב! הוא תמיד מנצח! לא כמו באם...״ הוא אמר לי בהתרגשות אבל כשהגיע לדבר על חבר שלו... פחות...

״הוא לא החבר שלך?״ שאלתי וציחקקתי.

״הוא כן ואני אוהב אותו שלא תבין אותי לא נכון. אבל... הוא די גרוע. אבל הוא אוהב לעשות את זה, זה מה ׳שעושה לו את היום׳. אני חושב שזה הכי חשוב.״ הוא אמר לי עם חיוך ואני רק הנהנתי.

 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕘𝕥𝕒𝕟'𝕤 [✔︎]Where stories live. Discover now