[אני מנסה להשים גיפים והווטפד לא נותן לי כי אני בן אדם כושל😭😭 מישהי יכולה ללמד אותי?]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ. מבט ג'ין
אחרי שג׳וני ניסה לחנוק את אבא שלי באוויר, ואני עודדתי אותו לגבי הלילה.. התיישבתי ליד אבא שלי.״למה אתה כלכך רע לג׳וני?״ שאלתי אותו, שותה מכוס המים שלי.
״אני לא אוהב אותו.״
״למה?״
״ככה״
״חייבת להיות סיבה״ אמרתי טיפה מעוצבן שהוא לא אוהב את בעלי.
״אתה רואה את מה שהוא עשה לך לצוואר?״ הוא שאל והצביע על הצוואר שלי. הסתכלתי במצלמה באייפון שלי וראיתי כמה היקים הצד הימני של הצוואר שלי ועוד כמה סימני נשיכות.
״זה למה אני לא אוהב אותו״. הוא קבע וחזר לאכול.
״בגלל שאנחנו עושים סקס? אפה הוא בעלי.״ אמרתי עם טון טיפה עצבני, הוא צריך להבין שאני ילד גדול ואני כבר נשואי באושר לג׳וני ואוהב אותו יותר מכל דבר בעולם. (למרות שקוקי וג׳ימיני #1 סורי ג'וני.. אבל אתה #2)
״אז מה? אני אבא שלך, אתה יכול להיות בן 100 זה לא משנה, אני תמיד אדאג לך וארצה לשמור עלייך.״ הוא אמר והסתכל בעיניי.
חייכתי חיוך קטן, הוא בחיים לא אמר לי את זה.
״חוץ מזה אתה לא יכול להטיף לי מוסר בזמן שאתה כועס על הבנים שלך כי הם עשו סקס״
״אבא! זה שונה.״ אמרתי, נעלב מההשוואה. זה לא אותו הדבר, הם הילדים של..
פתאום ירד לי האסימון שזה אותו הדבר בדיוק.
״רואה?״ הוא אמר עם פרצוף מרוצה שותה את הקפה שלו.
״שתוק כבר. זה לא פייר, הם התבגרו מהר מידי״ אמרתי כשנשענתי לאחור בכיסא, טיפה עצוב בגלל שהבנים שלי גדולים עכשיו.
״כן הם כן. ככה זה.״ הוא אמר נאנח ונשען אחורה לכיסא.
״אבל עם כמות ההיקים שהם חזרו איתם, הם נהנו.״ הוא אמר ולגם עוד טיפה מהקפה.
״אפה!!״ אמרתי והסתכלתי עליו.
״לפי איך שזה נראה שניהם היו בוטום. לג׳ימין היו כמה חברות אז מן הסתם הוא צריך להיות טופ, וג׳ונגקוק טוב.. תמיד חשבתי שהוא טופ. כנראה שטעיתי. למה כל הבנים של משפחת קים הם בוטום? אף אחד מכם לא יכול לזיין כמו שצריך?״ הוא אמר, לא שינה את טון הקול המעצבן שלו לרגע.
״בוטום נהנים יותר, ואני אומר מניסיון..״ אמרתי ושתיתי מכוס המים שלי, ראיתי איך המשפט הזה מעצבן אותו מעט.
״אתה לא נחשב, כי יש לך קטן. תמיד היה לך, אז אף פעם לא יכולת להיות טופ.״ הוא אמר עם חיוך ממזרי ומעצבן על השפתיים.
YOU ARE READING
𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕘𝕥𝕒𝕟'𝕤 [✔︎]
Fiksi Penggemarג'ין הוא אמא מגוננת מאוד על ילדיה - ג׳ימין וג'ונגקוק. העניין הוא שעכשיו ג׳ימין בן 23 וג׳ונגקוק בן 21. (ג'ין ונאמג׳ון התחתנו בגיל יחסית צעיר, ואימצו את ג׳ונגקוק וג׳ימין שנה לאחר החתונה) כל פעם שאחד מהילדים שלו הביא בחורה הביתה, היא חזרה בוכה בגלל האמ...