▶3◀ UYANMAZSAN KÜSERİM!

144 93 109
                                    

Uzun zamandır beklettim sizleri ölüm sahnesi yazmak gerçekten çok zor. Okuyuculara hissettirmek o duyguları, ama sonunda yazdım. İyi okumalar..😘

Üzgünüm hastayı kaybettik.!
......................................................................

Hemşirenin sözleri üzerine beynimden vuruldum sanki, annem ya benim annem, "hayır" diye bir çığlık koptu dudaklarımdan. Kalbimin nasıl bir korkuyla, acıyla attığını onlarda hissediyorlar mı? Acaba.

"Annem kalksana! Bak bana inanmıyorlar! Ölmediğini söylüyorum ama inanmıyorlar anne! Sen gözlerini aç ki inansınlar yaşadığına. Anneciğim hadi kalk ne olur! Kapatma güzel gözlerini anne, korkuyorum ben!"

Yalvarmam fayda eder mi şimdi? Ağlasam, çığlıklar atsam, feryat  etsem işe yarar mı? Annem gitmez ki, beni bırakamaz bir kere o. Hıçkırarak ağlıyorum ama bir şey ifade etmiyor, kıpırdamıyor meleğim. hissiz, nefessiz, cansız yatıyor..

Kolumda hissettiğim acıyla sesim kısıldı, konuşamıyor, ağlayamıyordum. Hemşirenin "sadece sakinleştirici" dediğini duydum. Neden ama? Ben sakinleşmek, susmak istemiyorum. Bağırırsam belki annem kalkar, bırakın ciğerlerim parçalana dek bağırmak istiyorum!! Yaşamak istiyorum her zerrem de, ölmek istiyorum! 

Ne kadar baktım öylece annemin yüzüne bilmiyorum, gittikçe rengi daha da soluyordu sanki. Bir ambulans geldi, annemi alıp götürdüler öylece. sesim çıkmadı, haykırmak istiyorum. Uyan annem uyan ki yeryüzündeki çiçeklerde canlansın. Beyaz meleğim gidersen küserim, UYANMAZ SAN KÜSERİM annem!!  Uyanmadı alıp gittiler meleğimi, sonra bizde gittik peşlerinden, annemi morga koymuşlar meğerse.
Doktor yanımıza gelip "son kez görebilirsiniz" dedi. Son kez, nasıl bir cümle insanın kalbini bu kadar yakar , bu denli paramparça etmeye yeter. Babamın elinden tuttum morga doğru ilerliyorduk, babam ne kadar görmemi istemese de dayanamayıp izin verdi.
Yürüdük, yürüdük sanki bir türlü varamıyoruz morga. O koridor sanki uçsuz bucaksız gitsen de bitmiyor, sonunda geldik. Babamı bırakıp içeri girdim, bir adam vardı. Annemin yüzünü açıp kenara çekildi, bembeyaz olmuş meleğim. O gül teninin yerini buz gibi soluk bir renk almış.

"Annem gidecek misin! Yüzün bembeyaz olmuş! Anne!! Burası çok soğuk! Bak sende üşümüşsün! Tenin buz gibi! Anneciğim ne olur kalk evimize gidelim! Anne hadi ne olur gidelim artık! Sen soğuğu sevmezsin  ki, kalk sıcacık evimize gidelim! Anneeee kalkkkk! Anneciğim ne olur kalk artık kalk! Bırakamazsın, anne bırakamazsın kalk ne olur kalk!

Gidemez! Benim annem nereye gidiyor şimdi, beni bir tanesini bırakıp nasıl gider. Kalbim bedenime çok ağır geliyor, yüreğim paramparça. Hissetmiyorum bedenimi, hiçbir şey hissetmiyorum. Bende gideceğim onunla o yalnız ne yapar orada. Bir insan nasıl yok olur yaşarken, ya nasıl! Ben oldum! Annem! Annem  benden uzaklaşmaya başladığında yok oldum ben!

Saatler geçti öylece, yalvarışları mı duymadı annem. Şimdi onu musallat taşına koydular! Tamamen koparacaklar benden. Hoca bir şeyler söylüyor, herkes bir şeyler konuşuyor.  Sahi ne yapıyor bu insanlar! Babam neden ağlayarak namaza eşlik ediyor! Neden herkes böyle davranıyor. Gitmedi benim annem! Neden tabutu omuzlarına aldı bunlar neden!!!

Bırakın annemi! Götürmeyin annemi ne olur! Baba bırak annemi! Baba bırakkk. Anne gitme ne olur gitme uyann! Tutmayın beni bırakın! Anne gitme ne olursun anneciğim gitmeee!  Anne! Anne!!! Ya götürmeyin annemi, baba ne olur bir şey yap baba ne olur! Ya anne!!! İndirin annemi bırakın yere ne olur! Ben daha veda edemedim meleğime, öpemedim, kokusunu içime hapis edemedim, saçlarına dokunamadım ne olurr bırakın! Ben daha doyamadım anneme! Anne gitme yalvarırım beni sensiz bırakma anne!!!!!!!!!

Bırakmıyorlar annemi, indirmiyorlar yere götürüyorlar! Ben nefes alamam şimdi, yaşayamam. Bizim hayallerimiz, yapacak onca şeyimiz, yaşayacak onca geleceğimiz var! Annem daha benim erkek arkadaşımla tanışacaktı, babam kızınca o sakinleştirecekti onu! Birlikte gelinlik seçecektik biz bana! Annem bana bir tane kardeş yapacaktı, birlikte büyütecektik kardeşimi. Ben daha annemin dizlerinde uyuyacaktım. Böyle olmayacaktı! Ben böyle hayal etmemiştim! Beni bu şekilde yapa yalnız bırakıp gidemez annem..

Kalbim acıyor Allah'ım yardım et ne olursun yardım et, dayanamıyorum! Allah'ım beni annem siz bırakma ne olur uyandır onu. İçim paramparça bunca şeyi, meleğimin yokluğunu kaldıramam. Ben o kadar güçlü değilim! Değilimm!

Annemi indirdiler soğuk toprağa. Üzerine tahtalar koyuyorlar. Toprakla kapatıp benden tamamen koparacaklar, bir daha göremeyeceğim onu. Meleğim artık gerçekten bir melek olacak, sadece uzaktan izleyecek beni öylemi! Ben onu arayacağım ama bulamayacağım öylemi!

Hayııır! Toprak atmayın ne olur atmayın! Annem üşür, korkar orada ne olur atmayın yalvarırım! Anneciğim kalk ne olur küçüğün sensiz yapamaz anne kalk! Bende gireceğim yanına tek başına korkar benim annem üşür orada yapmayın bırakın!
Anne anneciğim kalk bak söz ağlamayacağım canını yakmayacağım ağlayarak kalk anne!!
Ya bırakın biz daha mutlu olacağız annemle, toprak atmayın yalvarırım baba! Baba annemi çıkaralım hadi evimize gidelim burada bırakamayız onu, baba hadi yardım et ne olur! Son kez bakalım ne olur belki ölmemiştir annem bırakın, kurban olurum ben onun saçının teline ne olur! Allah kahretsin bırakın diyorum size bırakın annemi o ölmedi, anne kalk!!!!                                                                                                      
  Kapattılar annemi, yalvarışları mı, haykırışları mı duymadan kopardılar bende. Sen yaşa kolaysa, sen kalk ben yatayım orada. Yaşayamazsın değil mi? Ben ne yapacağım! Nasıl yaşayacağım annem siz! Beni her sabah o tatlı sesi ile uyandıran bir annem olmayacak. Her gece anlımdan öpüp, saçlarımı okşayarak uyutan meleğim olmayacak. Sabahları onun güzel ellerinden kahvaltı yiyemeyeceğim. Mutfakta o tatlı sesiyle şarkılar söylemeyecek artık. Benim meleğim gitti ve bir daha DÖNMEYECEK!!! Bir daha beni SEVEMEYECEK!! Ben bir daha çocuk olamayacağım. Oysa nasılda inanmıştım melekler ölmez cümlesine, nasılda kanmıştım. Ağlamayacağım bir daha asla,  verdiğim sözü tutacağım ve bir daha dökmeyeceğim gözyaşlarımı...     
Annem seni asla unutmayacağım..

Kısa oldu ama bu bölüm özel olsun istedim beyenenlere şimdiden teşekkür ederim seviliyorsunuz..😘😘

~KAD£RİN TANGOSU~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin