Merhaba arkadaşlar ve karşınızda DİKKAT! Yaramaz İkizlerin ikinci bölümü, bölüm hakkında yapılan kötü yorumları açığım çünkü bölümü biyoloji çalıştıktan sonra yazdım ve gerçekten Bayadır bölüm gelmiyor ve bölüm beklediģinizide varsayarak hemen bölüm atmak istedim inşallah biraz olsun beğenirsiniz
İyi okumalar
****Servis okula girdiğinde can önde hayvan gibi kalkıp kapının önüne geçti. Ben size diyorum kendisi tam bir hayvan sabah ki olaydan da anlamışsınızdır zaten servisin durmasıyla can'ın havalı bir şekilde çıkması bir olmuştu. Onun ne halt olduğunu bildiğimden bir bana havalı gelmedi inişi lakin kızların hayran bakışları kusma sebebiydi. Öküz bende sakin bir şekilde çantamı alarak çıktım her gün can'ın çantasını taşıyan çocuk can'ın yanında ilerleyerek gittiğinde neden bu kadar salak olduğunu tekrar düşündüm. Yoksa böyle hödük biriyle arkadaş olmak için çanta taşınmaz!
Sınıfa girdiğimde can arkadaşlarıyla en arka sırada yine yerini almıştı. bende kapı tarafında en ön sırada canların grubunun hemen önünde oturuyordum. Yanımda normalde buse oturur ama bugün gelmeyeceği için tek oturuyordum. Yavaş yavaş dolan sınıfla kafamı sıraya koyup dinlenmeye çalıştım öküz ikizim'in uyandırma şekli yüzünden dinlenmeye ihtiyacım vardı.
Kapı'nın açılmasıyla arkadan gelen dürtmeyle hoca'nın geldiği belli oluyordu. Ayağa kalktığımda tüm sınıfın oturmuş olduğunu görünce hocaya baktım hocanın çoktan gelip yerinede oturduğunu görünce ve tüm sınıfın pür dikkat bana bakmasıyla geri yerime oturdum tabi can'ın Arkadan gelen kahkaha sesiyle arkama döndüm. Tahmin etmek zor değil arkada bir eşeğin anırması vardı ben bunu kullanırım!
"Hocam sınıfımıza eşek girmiş duydunuz ya anırıyor!" Can'ın ânında çatılan kaşlarıyla bu sefer ikinci bir kahkahayı da ben koparmıştım ama ve lakin nasıl bir hata yaptığımı Can'ın kurduğu cümleyle anlamıştım.
"Hocam ikinci bir eşek daha girdi." Bu çocuk fazla mı hödük? evet evet fazla hödük sınıfın kapısı tıklatılmasıyla ve yediğim lafla sineme çekildim ama bu lafın altında kaldığım anlamına gelmiyor daha beterini yapıcam içeriye giren müdürle İnşallah tek göz deviren ben değilimdir ilk defa benle Can'a bakmadan girmişti buda konu bizle alakalı olmadığını gösteriyor müdür konuşmaya başlamasıyla onu dinlemeye başladım can sıkıntısı berbat bir şey müdürü dinleyecek kadar!
"Merhaba çocuklar biliyorum hata yaptım biraz sonra açıklayacaklarımla çünkü böyle bir sınıf ah! her neyse yeni nakil gelen bir öğrencimiz var kendisi Kore'den geldi. Sınıflar dolu olduğu içinde bu sınıfa gelecek öncelikle söyleyeceğim 7 kişi bu çocuktan uzak durucak ilk iki isim Can ve Cansu." Demesiyle ayağa kalkıp
"Hocam Can'ı anladım hayvan olduğu için insan eti yiyor olabilir ama peki ya ben... ben insan eti yemiyorum o yüzden beni es geçebilirsiniz!" Can arkadan
"Hahaha çok komik bak gülmekten ortadan yarıldım sırf koreli dedi diye bu hareketler resmen benim gibi her hareketiyle cool olan çocuğu harcadı ayıp gerçekten!" Can'ın dediklerine biraz katılıyor olabilirsiniz ama lütfen tam anlamıyla tanımadan karar vermeyin!
"Her neyse kapatalım bu konuyu ve ben sizi Kim Yeol'e tanıştırayım!" Demesiyle o her sınıfta olan gözde ve bilhassa inek olan öğrenci lafa atlayarak
"Peki hocam bu çocuk Koreli'mi" demesi ve ardından kopan bir kahkaha tufanı, herkes kahkaha atarken arkadan bir ses
"Yok İspanyol şimdi eteğiyle girecek içeri!" buğra'nın kurduğu cümleyle tekrar herkes kahkahalara boğuldu. Müdür olayın büyüyeceğini anlayıp araya girme gereği duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT! Yaramaz İkizler #DİKKAT!ikizler Serisi 1
Teen FictionDikkat! Onlar İKİZ değil onlar İKİ VAHŞİ!! "Sus ve dinle belkide bu son yaramazlığımız!" Bu ikizlerin hikayesi normal olmayan yaramaz ve bir o kadar akıllı ikizlerin hikayesi... #DİKKAT!İkizler serisi 1