Evettt ben geldimmm. Kabul edelim bu sefer çok fazla süre araya koymadım:)
Şimdi öncelikle bir çok soru işaretinize cevap olacak ama yeni soru işaretleri uyandıracağını düşündüğüm bir bölümle geldim. Ayrıca olayları biraz daha karıştırıp artık gizem dolu bölümlere beraber eşlik ederiz diye düşündüm :D
Neysee iyi okumalarrr :D
İnşallah beğendiğiniz bir bölüm olurrrr :)
~"Kameralar şeytanın gözüdür."~
~~Aras
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
1.Hafta Sonra
Yazardan Devam
Genç adamın odasında duyduğu sese bir anda uyuduğu yerden kalkarken korkuyla etrafına bakındı. İçine doğan bir korkuyla yavaşça kalktı yataktan. Ayaklarını yataktan sarkıtırken korkuyla uyandığı sesten eser yoktu. Yine bir kâbusun döktüğü ecel terleriyle kalkıp kendine bir bardak su doldurdu. Büyük yudumlarla suyu içip bitirirken odasının dışından gelen sesle o tarafa doğru dikkat kesildi. Kapıya doğru soğukkanlı kalmaya dikkat ederek ilerlemeye başladı. Kapıyı yavaşça açıp odadan çıkarken mutfakta gelen seslerle oraya doğru yöneldi. Merdivenleri yavaş adımlarla ilerlerken merdivenin sonunda bulunan beyzbol sopasını aldı. Mutfakta gelen sesin kesilmesiyle genç adam da durdu. Biraz sadece dinlemeye çalıştı. Sessizliğin sürmesiyle mutfağa doğru ilerledi. Mutfağın açık kapısından içeriye bakarken etrafta olan bazı kırık cam parçalarını gördü. Kokuyla yerinde dimdik kesildi. Elleri titremeye başlarken aklına ilk gelen şeyi yaptı ve odada bıraktığı telefonu almaya gitti. Odaya girip telefonu alırken ilk aklına gelen ismi aradı. Telefonu kulağına götürürken birkaç kere çaldı. Ardından telefonun arkasından Mert'in uykulu sesi duyuldu.
"Gecenin bu saati ne oluyor?" Genç adam derin bir nefes alırken
"Evde biri vardı. Mutfakta sesler duydum ne olduğuna bakmak için gidince de yerde kırılmış birkaç şey gördüm. Evde biri var Mert ve ben tekim!" Mert'in uykulu sesi ortadan kaybolurken
"Nasıl ya? Ne oldu? Bekle geliyorum hemen kapıya gelince mesaj atacağım gel ve kapıyı aç!" Genç adam arkadaşını onaylarken oda da sessiz bir şekilde durmaya çalıştı. Aklına birkaç ihtimal getirdi kim olabileceğine dair ama sadece bir isimde net bir karada durabiliyordu. Ersin Koray Şu anlık birçok düşmanı vardı ama sadece bu isim onun için büyük bir tehlike teşkil ediyordu. Yavaşça odasının camından dışarıya bakarken Mert'in bahçeden geldiğini gördü. Yavaşça aşağıya doğru inerken Mert de aşağıya inmesine dair mesaj atmıştı. Genç adam odadan çıkarken yavaşça merdivenlerin başına indi aşağıya inerken merdivenin ucunda gördüğü kadın cesediyle korkuyla çığlık atıp geriye doğru kaçacakken ayağının takılmasıyla merdivenlerden aşağıya düştü. Kadın cesedinin yanına düşerken kolundaki ve başında ki acıyı bir kenara atıp geriye doğru kaçmaya çalıştı. Mert genç adamın çığlıklarını duyarken korkuyla bağırdı.
"Uraz ne oluyor? aç kapıyı iyi misin?" Genç adam korkuyla kadın cesedine bakarken her tarafta olan kan lekeleriyle korkusu daha çok arttı. Mert'e bağırarak
"Mert... Mert burada ceset var!" Mert'in kapıyı tekmeleme sesleri artarken bir anda o da kesildi. Genç adam korkuyla sadece cesede bakıyordu. Kapının arkasında bu sefer Aras'ın sesi duyulurken Genç adam artık fazlasıyla korkmaya başlamıştı.
"Uraz iyi misin? Ne oluyor?" Genç adam tam bir şey diyeceği sıra Mutfaktan tekrar sesler gelmeye başlamasıyla Genç adam bu sefer alnını dizlerine yaslanarak korkuyla gözyaşı dökmeye başladı. Şuan olmaz şuan sırası değil. Aras'ın kapıya vuruşları sertleşirken kapıyı kıracak gibiydi. Mutfaktan bu sefer büyük bir kırılma sesi duyulurken genç adam korkuyla sayıklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT! Yaramaz İkizler #DİKKAT!ikizler Serisi 1
Teen FictionDikkat! Onlar İKİZ değil onlar İKİ VAHŞİ!! "Sus ve dinle belkide bu son yaramazlığımız!" Bu ikizlerin hikayesi normal olmayan yaramaz ve bir o kadar akıllı ikizlerin hikayesi... #DİKKAT!İkizler serisi 1