Ve DİKKAT! Yaramaz İkizlerin yeni bölümüyle karşınızdayım yine yaramzlıklarla dolu bir bölüm inşallah beğenirsiniz beğenmediğiniz bir yer varsa söyleyin sizin için düzeltmeye çalışacağımAyrıca multimedia daki kapağı kitap kapağı yapayım mı? Yoksa şuan ki kitap kapağı iyi mi?
Multimedia'da şuan da sarmış olduğum şarkı var diziyi pek izlemesem de şarkı çok hoşuma gitti...
ŞARKI=Burcu Güneş~Derman Sendedir
****Babamdan yediğimiz azarla ikimizde odamıza doğru yol aldık odama girip kendimi yatağıma atmam bir oldu. Hiç pişman değildim öleceğimiz bir dünyada her anımızı eğlenerek geçirmeniz daha iyi değil mi? Biz öyle yapıyorduk öleceğimiz bir dünyada her anı dolu dolu yaşıyorduk tabi bazen çileden çıkmalarımız oluyordu ama hepsi bir anı olarak kalıyordu ve bu anılar her hatırlandıkça yine kahkahalar eksik olmuyordu. Belkide bu en güzel eğlenceydi hayatı dolu dolu yaşamalıyız kimsenin hayatı senin hayatından değerli değil kimseyi umursama sen kendi hayatını çizersin kendi resminde kaybolursun buda bizim resmimiz çift kişilik bir resim eğlenceli ama bir o kadar yaramazlık dolu rengarenk bir resim her bir köşesi dolu boş köşesi olmayan bir resim varsa da zaten dolduruluyordur. bugünün yorgunluğu tüm bedenimi kaplarken bu rahat yatakta onla birlikte uykuya teşfik ediyordu daha fazla dayanmayan gözlerim kendini uykuya bıraktığında bedenim yarın olacak olaylar için kendini dinlendiriyordu.
Sabah saat 4:30 civarı bitmek bilmeyen alarmı kapatıp sonunda yatakta doğrulurken ellerimi gevşeterek esnedim yapacağım plan için her şeyi en ayrıntısına kadar düşündüm ve yataktan kalkıp dolabıma doğru yol aldım intikam zamanı can efendi! Dolabın içindeki kutuyu aldıktan sonra maske ve eldiven takıp kutunun içindeki parfüm kutusunu alıp Can'ın odasına doğru yol aldım kapıyı yavaş hareketlerle açıp kimseyi uyandırmamaya özen göstererek Can'ın odasına girdim girip yüzümü buruştururken bu kadar pasaklı nasıl olunur bir türlü çözemiyordum daha dün pırıl pırıl olan oda bugün savaştan çıkmış gibiydi. Tabi Can dan ne bekliyorsam yatağına yaklaşıp aldığım o en berbat kokulu özel parfümü Can'ın üzerine sıkmaya başladım bu kokuyla uyandığında ne yapıcaksın acaba bir de etkisini hemen kaybetmeyen bir parfüm olduğu için asıl okula bu kokuyla nasıl gidiceksin yavaş hareketlerle her yerine sıktığıma emin olduktan sonra koku bana geçmesin diye hemen odadan çıktım. Kimse sesimi duymasın diye ağzımı elimle kapatıp gülmeye başladım çok eğleniceğimiz aşikardı. Yavaş hareketlerle odama girmek üzereyken babamların odasının kapısından gelen cızırtılar ve yavaş hareketlerin sesini duymamla korkuyla o tarafa doğru yol aldım. Kesik kesik nefes alarak ilerliyordum kapının önünde görülen siyah bir bölgeyle çığlık atmamak için elimi ağzıma doğru tuttum ne yapacağımı bilmiyordum ama en iyisi Canı uyandırmaktı. Yavaş hareketlerle Can'ın odasına doğru gittiğimde kapının önünde maskeyi geri taktım ardından odaya girip canı uyandırmaya çalıştım.
"Can kalk" diyip dürtmem hiç bir etki etmezken bir yandan da sakin uyandırmam gerekiyordu eğer ani bir şey yapıp uyandırırsam çığlık atabilirdi bu da o adamı hemen bir sorun yapmasına yol açardı gözlerimden akan yaşlarla tekrar uyandırmaya çalıştım korkuyordum. Aklıma gelen fikirle bir an durdum aklıma yatınca göz yaşlarımın ardından yapmaya başladım önce Can'nın ağzını elimle kapatıp saçını var hücümle çekiştirdim. Can bir an kalkıp bağırmaya çalıştığında elim sayesinde bağıramamıştı. Üstündeki sersemlikle yüzümdeki ifadeyi görünce başta alhılayamasada sonradan dank etmesiyle ellerini yanaklarıma koyarak
"İyi-" sözünü tamamlamadan elimi tekrar ağzına koydum ve işaret parmağımı dudaklarıma yaklaştırıp sus işareti yapıyordum bizi duyabilirdi. Fısıltı şeklinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT! Yaramaz İkizler #DİKKAT!ikizler Serisi 1
Teen FictionDikkat! Onlar İKİZ değil onlar İKİ VAHŞİ!! "Sus ve dinle belkide bu son yaramazlığımız!" Bu ikizlerin hikayesi normal olmayan yaramaz ve bir o kadar akıllı ikizlerin hikayesi... #DİKKAT!İkizler serisi 1