71

458 27 0
                                    

,, Ja to pierdole taką miłość nic nie wartą zakochasz sie i co? Widzisz co po tym zostaje blizny i ból wewnętrzny. "

,, -Co robisz?
-Nic.
-Odłóż żyletkę. "

,, Rób co chcesz - 3 słowa, przez ktore nie wiesz co masz robić. "

,, Nigdy nie zrozumiesz osoby, która sie samookalecza, która ma depresje, która ma zaburzenia odżywiania, która ma napady lęku, która ma myśli samobójcze lub, która ma w głowie takie coś co mówi jej kim jest, jaka jest i co ma robić. Nie zrozumiesz tego. Nawet jeśli byś próbował z całych sił. Nie zrozumiesz tego, bo nie przechodzisz przez to. Nie wiesz jakie to jest trudne. Dla ciebie każdy dzień jest zwykły, a my codziennie walczymy. Walczymy ze sobą. Z tym co w nas siedzi. Mówisz przestań to robić. Dobrze. Ale nie licz na natychmiastową zmianę. Z tym nie da sie zerwać na zawsze. To wraca. Można to porównać do alkoholizmu lub narkomanii. To zostaje na całe życie. Nie złość sie. Nie wymuszaj obietnicy, nie donoś na nas. To nam nie pomoże. Po prostu bądź. Bądź przyjacielem. Osobą, która nie będzie oceniać, krytykować, karcić za to co robimy. Mów, że ci zależy na nas, że troszczysz sie o nasze życie. Opowiedz co czujesz gdy sie poddamy o znów popełnimy ten błąd. Okazuj miłość. To może nas uratować. Co 40 sekund jedna osoba na świecie popełnia samobójstwo. Pomyśl o tym. Pomyśl o nas..."

,, Życie jest piękne. - powiedział prosiaczek i rzucił sie w przepaść. "

Cytaty 6 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz