110

412 27 4
                                    

,,         Jest jeden chłopak na świecie,
              O którym marzę i śnię,
             Którego kocham bardzo,
          I z którym spotykać sie chce.
             Lecz to są tylko marzenia,
               Których nie spełni nikt,
          I będę dalej żyła w cierpieniu,
             Aż do końca moich dni. "

,,                 A każdego dnia,
                Siedemnastu z nas,
            Z parapetu okna skoczy,
               Zatrzaskując oczy. "

,, Każde serce dla kogoś bije. Bo każda łza przez kogoś płynie. "

,,      Dziewczyna o smutnych oczach
                Przyjaciół kilku miała.
                   Kiedy ona płakała
                      Oni sie śmiali.
           Kiedy chciała sie zniszczyć
           Oni chcieli żyć pełnią życia.
                     Nie wiedzieli
                 Jak te smutne oczy
        Patrzyły na nich z błaganiem
               A może ignorowali
      I wtedy dziewczyna zrozumiała
               Że nigdy przyjaciół
                     Nie miała. "

,, Nadzieja umiera ostatnia. Moja tylko raz na mnie spojrzała i popełniła samobojstwo."

,, Nienawidzę tylko jednej rzeczy.
Mojego życia. "

,, Nie jestem wredna - tylko szczera
Nie jestem oziębła - tylko boje sie, że znowu ktoś mnie skrzywdzi
Nie jestem egoistyczna - tylko znudziło mi sie dbanie o tych, którzy mają mnie głęboko w dupie. "

,, Znów udajesz, że masz wyjebane, że nic cie nie rusza. A tak naprawde chciałbys sie po prostu do kogoś przytulić i rozpłakać. "

,, Jakby niektórzy wiedzieli, jak mnie wkurwiają to sami by sobie przypierdolili. "

,, Znasz ten moment? Siedzisz, patrzysz sie w jeden punkt i zaczynają przepływać przez ciebie, uczucia, których nie rozumiesz. "

,, Kiedy człowiek jest szczęśliwy cieszy sie muzyką. Kiedy jest smutny skupia sie na słowach. "

,, I chodź nic przepalała mu płuca,
Samotność wdzierała sie w dusze,
A tęsknota głęboko schowała sie w jego sercu.
On zamykając oczy, myślami był przy niej.
Inaczej nie potrafiłby zasnąć. "

,, Depresja to nie choroba. To stan umysłu, którego nie da sie wyrazić słowami. Trzeba to przeżyć, poczuć na własnej skórze, aby to zrozumieć. "

,, Im dłużej trwa cisza, tym trudniej ją przerwać. "

,, Dla złego nauka nie wchodzi ci tak jak teksty piosenek? Bo muzyka ma sens. "

,, Oczy są zadziwiające. Po nich poznasz ile człowiek spał, czy płakał, jaki ma nastrój, jak bardzo jest niekochany, poznasz po cich charakter. Oczy są zwierciadłem tego co mamy w środku. To nasze lustrzane odbicia. "

,, Widziałam jak ją przytulałeś. Przysięgam, że dźwięk łamanego serca było słychać w Chinach. "

,, Ludzie, którzy noszą czarne ubrania, zazwyczaj mają najbardziej kolorowe serca."

,, Dla niektórych trzeba uzbroić sie w prawdziwą cierpliwość. Albo dobrą patelnie. "

Cytaty 6 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz