144

331 21 0
                                    

,, Gra w wisielca jakby uczy nas aby uważać na słowa bo mogą one pozbawić kogoś życia. "

,, Kiedy jedzie karetka wiedzą o tym wszyscy. Kiedy się tnę nikt o tym nie wie. "

,, W dzieciństwie dziwiłam się, że Kłapouchy zawsze był smutny, zmęczony, znudzony. Dziwne, ale teraz sama jestem takim Kłapouchym. "

,, Chciałabym być twoim nałogiem żebyś nie mogły wytrzymać beze mnie jak bez papierosa. "

,, Gratuluje. Udało ci się sprawić, że nikomu nie ufam i w nim nie wierzę. Jesteś z siebie dumny? "

,, Trudno mówić o rozczarowaniu kiedy potwierdzają się twoje przypuszczenia. "

,, Byłam już wczesniej w tym mrocznym miejscu. Niemal popełniłam największy błąd. Ale co było tym błędem? To, że się pocięłam? Czy to, że nie pocięłam się wystarczająco głęboko? "

,, Mówiłam, że chcę żyć bez ciebie.
- Nie chciałam!
Mówiłam, że cię nie kocham.
- Kochałam!
Mówiłam, że dam sobie radę.
- Nie dałam!
Mówiłam, że zapomnę.
- Kłamałam! "

,, W dzisiejszych czasach liczy się tylko wygląd. Nie ważne jest to co masz w środku, liczy się tylko to jakiej marki masz buty, czy jesteś szczupły, czy jesteś ładny. To, że masz cudowne wnętrze nikogo nie obchodzi. Chory świat. "

,, I do zaoferowania mam tylko chłód, ale ona mówi do mnie ' słońce ' "

,, Ty mała kurwo.
Mam nadzieje, że kiedyś ktoś też zabierze ci cały twój świat i urżnie skrzydła przy samej skórze. "

,, Już się przyzwyczaiłam do tego, że ludzie mnie wystawiają. "

,, Chcesz już odpuścić, a jednak coś ci nie pozwala. "

,, Jest znacznie łatwiej burzyć niż budować, szkodzić niż pomagać, nienawidzić niż kochać. "

,, Książki to także świat, i to świat, który człowiek sobie wybiera, a nie na który przychodzi. "

Cytaty 6 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz