,, Najciężej jest ruszyć.
Nie dojść, ale ruszyć.
Ten pierwszy krok nie jest krokiem nóg, lecz serca.
To serce najpierw rusza, a dopiero nogi za nim zaczynają iść. ",, Chyba potrzebuje kogoś, kto będzie zawsze. Wiesz? "
,, Prawda jest taka, że nikt nigdy naprawde nie wie, jak bardzo ktoś cierpi. Mógłbyś stać obok kogoś kompletnie zniszczonego i nawet o tym nie wiedzieć. "
,, Allodoksafobia - strach przed opiniami innych ludzi. "
,, Byle nie rozpłakać sie w szkole. "
,, A teraz
Teraz
Jedyne marzenia jakie mam
To są już tylko myśli samobójcze. ",, ANIOŁKI
Jeżeli to czytasz, wiedz, że musisz być kimś kto na to zasługuje. Nie przejmuj sie, że coś ci nie wyszło. Powiedz sobie , trudno' i idź dalej. Rób swoje. Dąż do nowych rzeczy. Wytaczają nowe cele. Spełniaj swoje marzenia. Działaj nie licząc na to, że samo sie zrobi, że to, że tamto. Nie licz na żaden cud. Cudów nie ma. Ty sama decydujesz o swoim życiu. Ty. Nikt wiecej. Wiec weź sie w garść i zacznij wykorzystywać swój czas, bo na świecie jest wielu ludzi, którzy bardzo chętnie zrobiliby to za ciebie.
DZIĘKUJE ",, Każdy człowiek ma swój mały sekret, o którym nikt sie nie dowie, swoje małe marzenie, którego nie zdradzi, swoją ukochaną i jedyną osobę, której nigdy nie przestanie kochać. "
,, Wiesz, kiedy jest naprawde źle?
Kiedy nauczysz sie płakać, nie wydając przy tym żadnego dźwięku. ",, Najpierw cie poznam. Będę ci prawił komplementy, pisał z tobą wiele godzin dziennie, zacznę mowić, że jesteś najważniejsza, potem będę rozmawiać o tobie z twoimi przyjaciółkami, żebyś myślała, że mi serio zależy. Będę ci robił nadzieje na coś, czego nigdy nie będzie. Będziesz moim chwilowym pocieszeniem. Ale poczekam, aż sie zakochasz i wtedy cie oleje, bo i tak wiem, że będę cie miał na wyciagnięcie ręki, kiedy tylko będę sie nudził. Naiwna dziewczyno :) "