103

459 21 0
                                    

,, -Kocham cie.
-Skąd wiesz, że to miłość?
-A skąd wiesz, że cie dotykam?
-Czuje to.
-...no właśnie. "

,, Nie lubie jak ktoś kłamie. Jak nie dotrzymuje słowa, jak zawodzi. Nie lubie jak sie zaczynam pozytywnie nastawiać po to, by za chwile stwierdzić, że każda historia kończy sie tak samo..."

,, Kłamać jest zabawnie.
Być okłamywanym nie. "

,, Obojętność boli bardziej niż nienawiść. "

,, -Kocham cie.
-Tak bardzo, że mógłbyś zrobić dla mnie wszystko?
-Wszystko oprócz jednego.
-To znaczy?
-Nigdy cie nie zostawię. "

,, Jesli kobieta jest bez serca znaczy, że oddała je komuś kto zniszczył je doszczętnie. "

,,Jesli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz, że zacznie mu sie dobrze powodzić - nie ugryzie cie. Na tym polega zasadnicza różnica miedzy psem, a człowiekiem"

,, Chciałabym, żeby niektórzy ludzie tęsknili za mną tak bardzo jak ja za nimi. "

,,Nie warto starać sie zatrzymywać przy sobie ludzi, przebaczając im każdy błąd, spędzać z nimi czas i każdego obdarzać większym zaufaniem. Oni pózniej i tak dokopią ci tak mocno, że stracisz wiarę w innych... "

,, W chwilach, gdy człowiek potrzebuje obecności drugiej osoby zazwyczaj pozostaje sam "

,, Nie martw sie na zapas. Co ma sie stać i tak sie stanie. Na przekór lęku, idź z nadzieją "

,, Obecność, jest jednym z najwspanialszych prezentów jaki możesz podarować drugiemu człowiekowi. Nie musisz nie wiadomo czego robić, wystarczy, że jesteś. "

,, Jeden wybór może cie zmienić...
Jeden wybór może cie zniszczyć...
Jeden wybór, pokaże kim jestes... "

,, Wojna ze mną?
Gratuluje odwagi.
Współczuje głupoty..."

,, Jesli masz coś do 5sos masz coś do mnie.
Jesli masz coś do mnie, masz coś do mojej przyjaciółki.
A jeśli masz coś do mojej przyjaciółki radzę ci zacząć kopać sobie grób. "

,, Znów udajesz, że masz wyjebane, że nic cie nie rusza, a tak naprawde chciałabyś sie po prostu do kogoś przytulić i rozpłakać. "

,, Mi sie już nawet płakać nie chce. Ja po prostu chce już umrzeć. "

,, Nie udawaj, że jest dobrze.
Nie zakochuj sie.
Nie wierz ludzią.
Nie tnij sie.
Nie płacz po nocach.
Nie Łódź sie.
Nie mów, że to nie boli.
Nie przywiązuj sie.
Nie okłamuj siebie.
Nie głodz sie.
Nie poddawaj sie.
Nie daj sie.
Nie mów, że nie dasz rady.
Nie mów, że nie wiesz jak kochać.
Nie kryj smutku.
Nie bój sie ludzi.
Nie daj im satysfakcji.
Nie mów, że to kot.
Nie bój sie rozczarować.
Nie mów nie dam rady.
Nie ma sytuacji bez wyjścia.

Księżniczko wierze w ciebie! "

,, Kap kap kap
Krew już leci
Zaraz mniej tu będzie śmieci
Kap kap kap
Mniej już krwi
Wieczny sen zawita mi. "

Cytaty 6 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz