,, Śmierć jest prostsza od życia. "
,, Nie jestem idealna, popełniam błędy, krzywdzę ludzi, ale kiedy mowię ' przepraszam , lub , kocham , mowię serio. Szkoda tylko, że nikt nie chce w to wierzyć."
,, Podsumowując:
Nie chce mi sie żyć, ale wiem, że muszę.
Tak, wiem, beznadziejne podejście, ale nie mam innego pod ręka. ",, To, że śmieje sie codziennie, cały czas jestem uśmiechnięta, nie znaczy, że w nocy potajemnie nie planuje samobójstwa. "
,, Spójrz na mnie.
Nie chce mi sie żyć.
Kiedyś miałam wszystko
Teraz nie mam nic. ",, I hate mom.
I hate dad.
Dad hates mom.
Mom hates dad.
It just makes you want to be so sad. ",, Kochali sie w sobie pół żartem, pół serio.
On żartem...
Ona go serio...",, Kiedy ciało jest smutne, serce powoli umiera. "
,, Kiedy słucham muzyki, nie chce tam słyszeć o kwiatkach. Lubie tam smierć i zniszczenie. " ( bardzo ja )
,, Człowiek nie potrafi ani cierpieć, ani być długo szczęśliwym. Nie jest wiec zdolny do niczego co sie liczy. "
,, Mówisz, że w moich oczach widać cierpienie, to tylko twój obraz..."
,, Na moście staniemy,
Ty i ja ostatni raz razem,
Lecz ja by skoczyć,
A ty by złapać,
Ale nie zdąrzysz złapać mnie,
Bo gdy podejść chcieć będziesz,
Ja spadać będę,
Wprost do wody,
By przywitać tamten świat.
Ten lepszy świat. ",, - Twój ulubiony kolor?
-Niebieski.
-Bo niebo?
-Bo jego oczy. ",, Gdy ty wciąż ranisz mnie
Ja wciąż kalecze sie
I spoglądam na krew lejącą sie
Lecz nie płacze tylko śmierci w twarz śmieje sie
A niech zabierze mnie. ",, Uśmiech...niby ze szczęścia
Ale posłuchaj mnie kolego, a udowodnię ci...
Że z każdego
Samobójcy jest zajebisty aktor...
Nawet lepszy niż w filmach
A dlaczego?
Pomyśl jak muszą dobrze udawać żeby nie
Musieli słuchać pytań , co sie stało? , od ludzi, którzy do tej pory mieli tą osobę w dupie
Pomyśl...",, Samobójcy to ludzie cieżko chorzy. Więc jesli uważasz, że samobójca to , tchórze i narcystyczny egoista, równie dobrze możesz iść powiedzieć osobie z nowotworem aby sie poddała zamiast go wesprzeć. Ktokolwiek obraża osoby chore jest dla mnie nic nie wartym debilem. "
,, Masz sie dobrze uczyć
Zdrowo odżywiać
Spać osiem godzin dziennie
Mieć pasje
Uprawiać sport
I mieć życie towarzyskie
Przy okazji być jeszcze miła i uprzejma.
No kurwa!
Albo to jest niewykonalne, albo to ja jestem jakaś ułomna. ",, Jesli raz doświadczyłeś cierpienia, ono już wie, jak do ciebie trafić. "
,, Samookaleczanie nie jest zawsze głupim popisywaniem. Jest też krzykiem o pomoc, który może szybko zamilknąć. "