,, Najtrudniejszym momentem dla człowieka jest chwila, gdzie słucha czegoś co zabija go od wewnątrz, a musi zachowywać pozory, że wwszystko jest dobrze. "
,, ćyż
ęchc
ein
:) ",, Czasamai zastanawiam sie, dlaczego do cholery to zawsze ja muszę kurwa być tą gorszą we wszystkim. "
,, Masz kompleksy na punkcie własnego wyglądu przez co czujesz sie nie komfortowo ze swoim ciałem. Nie należysz do ludzi szczęśliwych. Lubisz słuchać smutnej muzyki, jesteś tolerancyjna. Musiałaś kiedyśmy zawieść sie na przyjacielu i od tej pory już nikogo tak nie nazywasz, bo sie boisz, masz blizny na ciele, źle sypiasz i tęsknisz. Po nocach często śnią ci sie osoby, za którymi tesknisz."
,, Ona nie zna sie na psychologii, ale potrafi czytać z ust. Ona kocha porządek, ale w jej pokoju cieżko cokolwiek znaleźć. Ona zawsze mowi prawdę, która brzmi gorzej od kłamstwa. Ona potrafi kochać. Oba zawsze patrzy w oczy, śle nikt jej nie rozumie. Ona kocha kwiaty, ale nie umie sie nimi zajmować. Ona ufa ludziom, ale często tego żałuje. Ona kocha sie śmiać, lecz czasami płacze. Ona ucieka od przeszłości, ale często pragnie cofnąć czas. Ona tyle razy trzaskała drzwiami, ale zawsze wracała. Codziennie widzę ja w lustrze..."
,, Najważniejsze żebyś nie zapomniała tego, że zawsze będziesz dla mnie najlepszą przyjaciółką. Nie zależnie od tego czy będziemy rażeni pic alkohol, planować czyjąś śmierć czy po prostu sie do siebie nie odzywać. To zawsze jest gdzieś tam we mnie. Trudno mi zapomnieć o kimś, kto jest dla mnie ważny. Zresztą wiesz to. Chciałabym, żebyś nie przejmowała sie tym wszystkim, bo hej życie jest krótkie, a człowiek uczy sie na swoich błędach i musi je popełniać. "
,, Nikt nie będzie stał nad twoim gorobem i pamiętał, że miałaś piękne bity i idealnie umeblowany salon. W życiu nie chodzi o rzeczy. Nigdy o tym nie zapomnij. "