koncerten

395 4 0
                                    

"I know your eyes I the morning sun!..." jeg mærker et sug i min mave. det får jeg altid af ringetonen, men jeg elsker den. Jeg gnider mig i mine øjne, og kikker rundt. det er ret sløret, men det forsvinder hurtigt da jeg tager min mobil frem. " shit!" siger jeg. jeg bliver selv forskrækket af min tyd der slipper ud, så jeg smiler hurtigt. Jeg kikker på min kaldender og ser at det er i dag at jeg skal til koncert med Citybois. Eller, vil nok hellere kalde dem Thor og Anthon, da jeg ikke ser noget specielt i dem andet end de er fucking pæne! like omg. Også den eneste grund til at jeg har valgt at tage med Carla ind og se det.

jeg kan de at Carla har skrevet for 2 min siden.

(SMS samtale)

Carla: jeg kommer om 20 min smukke. men aner virkelig ikke hvad jeg skal have på haha

mig: Wow okay, skynder mig!

carla: haha ses sof

jeg skynder mig at slukke min mobil og tager noget mega pænt tøj på. jeg tager et par sorte Wood Wood bukser og en hvid Ganni t-shirt på som jeg købte sidste uge med en af mine gode veninder. Jeg tager noget makeup på som gerne skulle holde hele dagen. jeg køre hurtigt en browgel igennem mine bryn, tager noget macara på,noget concealer, og highlighter for at se frisk ud. (hvilket jeg jo IKKE er) jeg stiller mig foran spejlet og kikker på mig selv. jeg har glemt noget.. mit hår. jeg krøller mit hår lidt i spidserne og tager noget hårolie i så det ser mere naturligt ud. Der er cirka gået 15 min, så jeg beslutter mig for at gå ned og spise noget hurtigt morgenmad. jeg hælder noget havregryn i en skål og går hen til køleskabet hvor jeg hurtigt finder en liter mælk, og går derefter tilbage og hælder mælken i og stilder den tilbage i køleskabet. Jeg hælder næsten det i mig. Jeg ved at carla snart er her. Så jeg ryder op og går ud og tager sko på. jeg aner virkelig ikke hvilke sko jeg skal tage på. Så jeg tager bare mine new balance 999 på.. no big deal.. Jeg kan høre Carla udenfor min dør så jeg åbner hurtigt døren lige foran ansigtet på hende og råber " HEJ!"

hun får et chok. " OH shit, det må du ikke gøre sof, hahah" vi griner begge.

Jeg tager min læderjakke på fra acne studios og min classiske chanel taske som jeg fik i konfirmationsgave over min skulder. "farvel mor!" råber jeg. "vent vent! går i allerede nu?" hun løber hen til mig og giver mig et hutigt kram. "husk og skriv hvis i laver andre planer, eller hvis i går i byen eller noget ik. " jo jo, det skal vi nok" og mere siger jeg ikke inden jeg smækker døren i.

Vi går mod Gentofte station, da jeg bor i gentofte. Det er ikke lagt væk fra der hvor jeg bor, så vi er der efter 15 min. "det kommer nu" siger carla. Vi stiger på toget og finder en ledig plads. Nu går turen til København. Ikke noget specielt, da jeg er der tit.

Koncerten spilles i pumpehuset kl. 20.00, så der er lang tid til.

Vi snakker ikke så meget i toget. det plejer vi heller ikke, da vi tit høre musik. Denne gang høre vi selfølgelig Anthon og Thor musik.. eller CITYBOIS som de hedder.. haha underligt navn når jeg lige tænker over det.

"jeg har en plan" Carla afbryder lige det stille moment.

jeg skuer ed for musikker og kikker hende i øjnene.

"hvad nu carl..a " haha jeg smiler til hende.

"jeg har hørt at de giver krammere efter koncerten, tror du ikke godt vi kan score dem?"

"nej nej nej, glem det, dog er vi på samme alder.. meeen ellers tak du, tror alligevel ikke det går"

"ej kom nuuu, hvad har vi at miste?.. andet end troen på at vi kan score nogen igen.."

" haha, hvor er du sjov!!" siger jeg meget højt så alle i toget kan høre det.

jeg kikker på skiltet hvor der står STILLE ZONE

"ups" visker jeg til Carla

Vi fniser lydløst. Man skulle ikke tro at det kunne lade sig gøre, men det kunne det.

Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now