8

198 1 0
                                    




vi sætter os ved baren.

En gut på cirka 20 år kommer over til os. "hvad vil sådan nogle smukke piger som jer have?"

"øhh..To af de her" siger jeg og peger på et seddel med billeder af nogle drinks.

Han nikker og siger " er i helt sikre på det, det er den stærkeste vi har?"

Jeg nikker, og kikker på Carla som sidder ved siden af mig.

"ja, vi er helt sikre, ahahah!" siger Carla højt

han går over og laver dem til os. "glæder du dig ikke til at se Thor?!" spørger hun mig

"jooo altså, glæder mig faktisk bare til at hører hvad han har at sige." råber jeg, da der er meget larm.

"jeg håber bare at Anthon er der" siger hun

Manden kommer hen til os med vores drinks kort tid efter.

Vi drikker dem hurtigt, og bestiller begge to nye af de samme. Vi bliver i mere og mere godt humør. Vi er ikke fulde fulde.. men på grænsen.

Klokken er ved at være 23:20 og vi beslutter os for at gå videre til ARCH.

" Nørregade 41, Nørregade 41" hvisker jeg

"sof, Jeg kan altså godt høre dig" siger hun

" I know I know" siger jeg hurtigt efter

Vi finder ARCH og stopper ved døren indtil. Jeg har hørt noget om at Remee kun vil have at pæne folk kommer ind. Så jeg bliver lidt nervøs. Men alligevel ikke, da jeg selv syntes at jeg ser ret godt ud i aften, og det gør Carla virkelig også. Vi bliver hurtigt lukket ind, jeg kan mærke at jeg bliver helt lettet. Prøv at tænk hvis vi ikke måtte komme ind.

Vi går indenfor og jeg kan lugte en blanding af røg og alcohol. Jeg kikker på Carla, og jeg kan se at hun har fundet Anthon. "er det okay at jeg går over til ham?" spørger Carla

"tør du det?!" siger jeg højt så hun kan hører det

"øh ja, havde vi ikke lovet at gå all in?" siger Carla

"joo, det havde vi ve.." mere når jeg ikke at sige inden Carla går

Jeg kommer i tanke om at jeg har glemt at skrive til min mor, så jeg stiller med hen i et hjørne op til en dør, og tager min mobil frem.

jeg er igang med at skrive da jeg kan mærke at dør suse op i min ryg.

"av for helved!" skriger jeg højt så folk kikker

Jeg ligger nu på gulvet, jeg lukker mine øjne, hvorfor havde jeg ikke regnet ud at den dør kunne ÅBNE SIG, tænker jeg, og hvorfor ligger jeg stadig her. Jeg kan mærke en ligge sig ned ved siden af mig. min første tanke er om det kan være Thor.

Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now