11

202 1 0
                                    

jeg holder mit pokerface i lang tid, cirka et minut, står vi bare og glor på hindanen. Hvorfor siger han ikke noget?

han træder et skridt hen mod mig og kysser mig kinden, jeg træder et skridt baglæns og han træder et skridt mod mig, og sådan bliver det ved indtil jeg når en væg

Thor køre hans hånd langsomt igennem hans lyse lange hår og smiler uden tænder til mig. jeg smiler også til ham selfølgelig. "jeg skal også snart gå" siger jeg

og Thors ansigt ændre sig fra smilende til trist. "hvorfor allerede?" spørger han forvirret.

Jeg går ud fra toilettet med Thor i helende. Jeg går over til Carla, som stadig sidder i sofaen med Anthon. Jeg kikker bagud og Thor er der ikke mere, og det undre mig en lille smule.

"hvor har du været?" spørger Carla

"sammen med Thor " svarer jeg hende

"nå nå, hygge" siger hun og klapper på sofaen, som et tegn på at jeg skal sidde mig ned.

lige i det jeg skal til at sidde mig ned ser jeg Thor stå og kysse med en eller anden høj model lignende pige. Jeg får det største sug i maven. Hvordan kan han gøre det?

jeg kan se at de trækker sig fra kysset og Thor kikker sig omkring, og for øje på mig..Jeg kunne forstille mig mit ansigt, ihvertfald sindsygt overrasket. vi har øjenkontakt, men jeg kikker hurtigt ned på mine sko. Hvad regnede jeg med? troede jeg bare at sådan en kendt en som Thor bare kunne holde sig til en pige? det var i hvertfald det jeg TROEDE.

Carla sidder bare og snakker med Anthon, eller rettere sagt mega flirter.

jeg prikker Carla på skulderen..og hun kikker på mig "skal vi ikke gå hjem nu?" spørger jeg

"jo, det kan vi vel godt" siger Carla. jeg kikker på min mobil. klokken er 2:16.

jeg rejser mig op og kikker over hvor jeg gik ud fra at Thor stod, men selfølgelig gjorde han ikke det..

Anthon er ved at taste hans nummer ind på Carlas kontakter. "kom nu!" siger jeg

"rolig nu" siger hun

Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now