10

212 1 0
                                    

jeg tænder lyset da jeg går derind. jeg kikker på pairet, der står en masse tal. Da jeg er ret fuld, opdager jeg først at det er hans nummer efter 10 sekunder at have kikket på det. Jeg får et sug i maven. Men den følelse ligger sig hurtigt da jeg kommer i tanke om at han er kendt. "han giver det sikker bare til alle piger han møder som er pæne, han har sikket en hel masse" hvisker jeg for mig selv. jeg skal til at vende mig om og gå ud, da jeg mærker to hænder om mig mave.

"næ, jeg skrev den efter koncerten, så du kunne få den" hvisker han i mit øre. Jeg for kuldegysninger ned ad mine arme. "og jeg har ikke flere" han ryster sin lomme og jeg kikker ned på siden af ham. "nej, fordi dem har du jo allerede givet væk, Thor farlov" hører jeg mig selv sige. "du spørger bare dem du tror jeg har givet en til, der var ikke mere papir end det" siger han og der kommer derefter et lille grin fra ham. Han står stadig og holder om mig.

"okay så, men jeg har altså ikke min mobil med, og jeg kan desværre ikke huske det" siger jeg kækt men flirtende på samme tid. jeg kan mærke en hånd i min lomme. Thor tager min mobil frem. "godt forsøgt" siger han. Jeg smiler og vender mig om mod ham så vi står overfor hindanen. Jeg tager min mobil stille ud af hænderne på ham.

"Hvad er det nu du hedder? så jeg kan få dig ind på mine kontakter, hvis du skulle få brug for at stå nogen ned med en dør igen"jeg spørger ham uden at kikke op på ham, men går bare ind i kontakter. Jeg kan mærke at han ser overesket ud. "nårr ja sorry, er du okay?" "jaja" svarer jeg, da jeg jo er igang med at taste hans nummer ind. "det ville være lidt syndt at slå dig ned igen, hvis jeg rammer dit smukke ansigt" siger han.

Jeg stopper med at skrive, og er bare stenet. jeg kikker langsomt op på ham. "den havde du øvet dig på ik? siger jeg og slipper et lille sødt grin. jeg kikker hurtigt op på ham igen. "til næste gang du skal prøve at score en ligesom mig, er det altså ikke et specielt godt scoretrick og slå piger ned med en dør" siger jeg surt. Det håber jeg da han lærte lidt af, tænker jeg.

"øøøhh, jeg syntes da det går meget godt." siger han og griner

"så du har afprøvet det?" spørger jeg ham

"ja på min mor men ellers ikke"

"syndt for din mor"

"nej det var bare for sjov" siger han

"meget morsomt" siger jeg og kikker op på ham med pokerface, så han ikke han se om det er for sjov eller ikke.

Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now