"ikke noget" siger jeg og læner mig frem for at kysse ham på kinden."hvad laver du?" spørger thor
"ville bare kysse dig på kinden" siger jeg og træder at skridt tilbage fra ham.
"vi er altså ikke kærester hvis det, er det du tror" siger han med pokerface
"hvorfor må jeg ikke kysse dig på kinden? du er altså lidt underlig.." siger jeg og træder et skridt længere væk fra ham.
"det var altså bare for sjov, ville bare se hvordan du reagerede.." siger han og griner en lille smule, jeg elsker det grin. Det er bare ikke til at stå for. Det lyder sådan lidt "thhø" agtigt hvis i forstår..
"det mener du ikke vel?" siger jeg og smiler imens jeg tager mine arme over kors
"jooo" siger han, og rejser sig op og kommer hen til mig. Han tager sine store hænder rundt om mine hofter, og kikker mig dybt i øjnene. han nusser min kind med bagsiden af hans lillefinger, ringefinger og langefinger, og kikker stadig væk på mig.
"du må altså ikke tro at vi er kærester..." siger jeg og smiler lidt, imens jeg tager hans hånd væk og lægger mit hovede på skrå.
"jeg falder for piger med god humor" siger han og tager sine hænder væk fra mine hofter.
"så falder du ihvertfald ikke for mig" siger jeg. Stadig med et lille smil på læben.
"det må du jo vurdere...sofia."
"er vurderet.." siger jeg
han køre sin hånd igennem sit hår, og tager det til siden.
måske skal jeg sige at jeg tager hjem nu..for at se hans reaktion, han skulle jo også se min reaktion lige før, jeg smiler for mig selv ved tanken. Det er et tydeligt tegn på at han kan lide mig, hvis han siger at jeg ikke skal gå, så jeg siger det.
"nå, jeg skal også til at gå nu"
"ja, det skal du vel.." siger han med det velkendte pokerface, som man aldrig kan tyde.
jeg for et chok af hans sætning. Det var så et tydeligt tegn på det modsatte, af det jeg havde håbet på, så jeg skynder mig ud af døren til hans værelse, men lukker den ikke efter mig.
"hvorfor skynder du dig sådan, jeg troede ikke at du mente det, du har kun været her i 15 min!" råber han med en overrasket stemme, efter mig da jeg er på vej ned af trapperne.jeg stopper op da jeg er for enden af trappen, og det passer med at hans sætning er færdig.
Thor kommer ned til mig. Nu er det mig der står med pokerface, som thor ikke kan tyde. Det kan jeg ihvertfald se på ham. Jeg troede at han sagde at jeg ikke skulle gå. men nu finder jeg på noget.
STAI LEGGENDO
Thor, Thor Farlov
Fanfictiondu skal til koncert med citybois. De fucking lækre drenge fra gentofte.. men hvad sker der efter koncerten? bliver de mere end bare bekendte? (Længere inde i historien bliver det MEGET bedre) lidt om mig selv: navn. sofia alder: 17 bedste veninde:...