18

213 1 0
                                    




jeg er hjemme nu. Stadig i chok. Men Skynder mig i seng.

Jeg er vågnet dagen efter. Jeg tænker kun på Thor.
"You are the sunshine of my life" alarmen ringer, da jeg jeg kikker op I loftet.
"Nej nej nej" tænker jeg
Det har jeg ikke brug for at høre, da den minder mig om Thor.
Jeg slukker for min alarm, og kikker lidt på Instagram. Hvorfor har alle bare et perfekt liv! Jeg har aldrig et perfekt liv. Mit liv er bare nedern og kedeligt. Der er ingen drenge der vil have mig. Og slet ikke Thor.
Hvorfor starter jeg overhoved dagen med at tænke sådan. Jeg er nødt til at tænke positivt, det er nok også bedst.

Min telefon Bibber, lige da jeg ligger ned ned på mit nat bord. Så jeg tager den op igen og ser at Thor har skrevet. Ik ham igen. Men jeg kikker alligevel hvad han har skrevet. For er alligevel ret nysgerrig.

THOR SKRIVER:
Hvad skete der igår. Forstår ikke hvorfor du blev så sur. Jeg sagde jo bare at vi var venner, fordi det er vi jo også, men sagde jo ikke at vi IKKE kunne blive mere end det. Frække.👏🏼

WTF tænker jeg. Hvad mener han med FRÆKKE. Ej nu må han stoppe! jeg gider ikke det her spil.

SOFIA SKRIVER:

hvad mener du med frække, ha dog lidt siturationsfornemmelse?

jeg prøver at virke rolig over sms, da jeg ikke er det indeni. måske overreagere jeg lidt, men jeg syntes ikke at det er okay at skrive. da vi ikke er kærester, og jeg er blevet ked af det. Der går ikke mere end 2 minutter før at Thor skriver tilbage. jeg kikker langsomt på hans sms.

THOR SKRIVER:

det må du undskylde, det var ikke ment på den måde. Syntes bare at du er virkelig sød. Kommer du ikke over? jeg laver morgenmad.

måske skulle jeg gøre det. Han er jo bare mega forvirret. Jeg kan jo alligevel ikke holde mig fra ham i længden, så det ville nok være en god ide, at tage imod tilbudet.

SOFIA SKRIVER:

det gør ikke noget. Hvornår skal jeg komme. Søde.

da jeg trykker send, går det op for mig hvad jeg har skrevet. Hvorfor skriver jeg også uden at tænke mig om. Hvorfor har jeg skrevet SØDE, fuck hvor er jeg dum, han tror sikkert at jeg kun er ude efter drama. det ene minut er jeg sur, og så skriver jeg bare søde.

der er nu gået 10 min, og han har stadigvæk ikke svaret.

hvorfor svare han mig ikke? det er sikkert bare fordi at han blev forvirret over at jeg skrev søde. jeg beslutter mig for at blive hjemme, både fordi at jeg ikke gider, nu hvor at jeg har dummet mig sygt meget. men også fordi han jo ikke har svaret hvornår jeg skal komme. det gør virkelig ondt indeni. virkelig.

hele den her situration er bare mega indviklet. Han gør mig så ked af det hele tiden. Måske har jeg fået lidt flere følelser for ham. måske ret mange end da.

endelig for jeg en besked fra Thor. håber virkelig det er noget sødt. er virkelig ikke i humør til andet.

THOR SKRIVER:

ved ik..

jeg kan mærke tårrene presse på..da jeg har kikket på den i 1 minut

Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now