jeg får et sug i maven og vender mig om.Det er Thor, han smiler flirtende, og kommer nærmere, han er helt tæt på mig nu, hans hoved bevæger sig hen på siden af mit. Jeg kan hører fans i baggrunden der skriger højere og højere.
"mød mig efter koncerten når vi giver krammere ikk?" han kører sine hænder igennem sit lange hår.
"glæder mig" høre jeg mig selv sige.. nej nej nej, hvorfor sagde jeg nu det, amen hvad tænker jeg på
han træder et skridt væk og smiler uden tænder til mig, hans hår falder ned i øjnene på ham
jeg tager min hånd op til hans hoved og tager hans hår om bag ved øret.. alle bliver stille i salen og mig og Thor står bare og kikker på hindanen. hvordan kan jeg være så nervøs og i flippe tilstand indeni og bare totalt calm udenpå.. jeg ved ikke hvad der sker, jeg kan bare ikke holde mig fra ham..
"nå vi må også se at komme videre Thor farlov" siger Anton og blinker til ham
jeg bliver løftet ned fra scenen af to store mænd. Jeg møder Carlas ansigt, hun ser totalt overfrisk ud.
"hvad skete der lige der!" siger Carla
alle kikker på mig da jeg kommer ned, på en måde er det meget rart men også ret ubehageligt.
"jeg aner det virkelig ikke" siger jeg med det samme
"hvad sagde han til dig?" hører jeg en pige sige ved siden af mig
jeg svare ikke, da det ville være lidt fan agtigt og sært at stå og sige det højt
mig og Thor for øjenkontakt igennem resten af koncerten.
nu er det slut. Vi bevæger os ud af salen og ud i forhallen
der går ca. 15 min inden vi skal derind hører jeg en pige sige.
jeg er fucking nervøs, like, sådan sygt meget. underligt nok er der ingen der går hen til mig, undtagen dem vi sad i kø med og så self Carla.
alle står bare i smug og glor på mig. mega ubehageligt. men også fedt på en eller anden underlig måde.
vi går stille og rolig ind i salen igen, for der skulle vi have de såkaldte boiskrammere...
jeg er så skide nervøs.. Carla holder mig i hånden da hu kan se mit blik er gået i stå. så hun ved at jeg tænker på et eller andet.
jeg kikker op på thor der står og giver krammere til alle fansene. jeg kan se at hans blik ikke er rettet mod hans fans, men han leder efter noget. jeg kikker selfølgelig på han for at finde ud af om han finder der han leder efter.. hans blik kører frem og tilbage, lige indtil det møder mit.
Han smiler til mig, og lavet et tegn på at jeg skal komme hen til ham, jeg ryster på hovedet, da der er alt for mange der står i kø, som jeg ikke bare kan overhæle..
KAMU SEDANG MEMBACA
Thor, Thor Farlov
Fiksi Penggemardu skal til koncert med citybois. De fucking lækre drenge fra gentofte.. men hvad sker der efter koncerten? bliver de mere end bare bekendte? (Længere inde i historien bliver det MEGET bedre) lidt om mig selv: navn. sofia alder: 17 bedste veninde:...