bare venner?

208 1 0
                                    




"det var altså bare for sjov, jeg ville jo bare se din reaktion" jeg smiler sødt men samtidig også lidt flirtende

"jeg sagde jo at du er sjov" siger han efter 10 sekunders stilhed.

jeg smiler, på samme tid med at jeg får en sms..

jeg tager min mobil frem og kikker ned på den.

den er fra Clara

CLARA SKRIVER:

hej. hvor er du henne? er du hos Thor? nå det er også ligemeget. Anthon holder fest i aften fordi af deres tour er slut.. tager du med?❤️

"er det rigtigt at Anthon holder fest?" siger jeg imens at jeg kikker ned på Clara og mine bedskeder

"ja, vores tour er slut." siger Thor, og løfter min hage op med hans langefinger og ringefinger. Han smiler til mig uden tænder, og jeg smiler tilbage.

"ved ikke om jeg tager med, kan ikke tåle at se dig kysse med andre piger"

"andre piger? vi to har ikke engang kysset rigtigt" han kikker forvirret på mig.

hvad mener han med det! Altså, ved godt at vi ikke har kysset, sådan rigtigt. Men jeg troede jeg var noget særligt! Jeg hader selv drama, og jeg skaber det næsten aldrig. Men bliver virkeligt såret af det han lige har sagt. Han mente sikkert heller ikke noget ondt med det. Men han kunne fucking godt tænke sig om før han svarer!

jeg kikker stift på ham, men alligevel ikke, mit ansigtsudtryk hælder mere til det triste end pokerface.

"hvad nu?" siger Thor stille og kikker trist på mig.

jeg ryster stille på hovedet i det jeg vender mig om og bukker mig ned for at tage mine sko på.

da jeg er i gang med at tage den anden sko på siger jeg "ikke noget"

"hvad har jeg nu gjordt, hvorfor er du sådan? vi er jo bare venner" det sidste siger han lidt mere lavt end det andet.

jeg stopper mig selv i det'jeg er ved at tage min jakke på, og kikker derefter hurtigt over på ham, og kikker ham surt, og direkte i hans blå øjne.

"bare venner. Okay, Thor. det tror jeg også er en god ide at vi forbliver"

jeg tager resten af min jakke hurtigt på, og smækker døren op i hovedet på ham. jeg går i 10 sekunder uden af se mig tilbage, men tager mig alligevel sammen og kikker tilbage.Men selfølgelig, hvad havde jeg regnet med? han har ikke engang åbnet døren eller råbt noget efter mig. Jeg græder ikke. Og det har jeg heller ikke tænkt mig. Det er jo også bare Thor.

det føltes forkert at tænkte "bare Thor". men tvinger mig selv til at tænke det, da det nok er det bedste lige nu.

Thor, Thor FarlovOnde histórias criam vida. Descubra agora