jeg åbner mine øjne, men kikker ikke til siden. jeg tør ikke.. hvad nu hvis det ikke er Thor, så bliver der bar super akavet, altså, jeg mener, mere akavet end hvis det var Thor.
jeg tager mig sammen og kikker til siden. Yes, det er Thor. Thor fucking farlov. Den player.
"hey smykke, tror sku jeg er blevet lidt vild med dig" siger han lavt. "men du bliver altså ikke smukkere af at ligge dernede" siger han kækt
jeg bliver helt stille, og stiger bare op i loftet.Jeg kan mærke Thor blik på mig. Jeg tror han har fået lidt meget at drikke. Så hvis jeg går all in, kan han sikkert ikke huske det næste dag. Så hvad har jeg at miste. jeg vender mit hoved mod ham, og smiler sødt til ham og siger "syntes faktisk det meget hyggeligt at ligge her". "ja, helt klart" siger han med hans mørke fantastiske stemme.
han rejser sig op og kikker ned på mig, og rækker hans hånd mod mig. Hans hår falder ned i øjnene på ham. "Jeg tror vist ikke vi fik hilst på hindanen ordenligt" siger han og giver mig hånden "Thor, Thor farlov" siger han og smiler med tænder. "sofia, sofia farlov" siger jeg og blinker frækt til ham. Jeg kan mærke at alcoholen breder sig stille i min krop. Han tager min hånd. What, måske lidt for tidlig, det føles i hvert fald underligt, men det er jo også bare en fest.
tænker jeg. Han føre mig hen til en sofa hvor der er et bord i midten med en masse alcohol. Carla sidder med Anthon, wow okay det gik hurtigt tænker jeg. Hun sidder allerede med ham som om at de har været venner i laaang tid. Jeg slipper Thors hånd, og han kikker underligt på mig. Jeg laver et "hvad er der" blik og smiler sødt men også lidt flritende til ham, og han kommer tættere på mig. kan kysser mig på halsen i 3 sekunder og bevæger langsomt hans hovedet væk fra min hals og kikker mig dybt i øjnene. Jeg bliver helt rød i hovedet. Han begynder at rode efter noget i sin lomme, han tager et hvidt stykke papir frem. Jeg tager det, og kikker på det. "hvad er det?" spørger jeg, da jeg ikke ka se hvad der står fordi der ikke er meget lys heride, så jeg går ud på et toilet.
YOU ARE READING
Thor, Thor Farlov
Fanfictiondu skal til koncert med citybois. De fucking lækre drenge fra gentofte.. men hvad sker der efter koncerten? bliver de mere end bare bekendte? (Længere inde i historien bliver det MEGET bedre) lidt om mig selv: navn. sofia alder: 17 bedste veninde:...