19

180 1 0
                                    


Jeg stopper op og tænker mig om. Mener han overhovedet noget med hele den her situration. Alt i mit liv er så indviklet, hvorfor kan han ikke bare sige hvad han føler. 

Det er som om at han bare tror at han kan lege med en piges følelser, nu hvor han er kendt. 

Hvorfor har jeg overhovedet hans nummer! jeg føler hele den her situration er en joke. Alt er så indviklet. Hvorfor vil han overhovedet have en som mig. 

Bare en tilfældig pige som dukker op til at koncert, ved pumpehuset i københavn. 

Jeg tager mig sammen, og er igang med at slette hans nummer. 

Min krop er helt kold, og på en måde føler jeg at det er forkert. Men det skal vel bare overstås? 

jeg er nu inde på kontakter, og finder Thor Farlov. jeg stopper da jeg ser hans profilbillede. Det her føles bare forkert. Jeg kan ikke få mig selv til at slette det. 

tankerne kører rundt i mit hovede. 

Jeg beslutter at ligge min mobil fra mig. Jeg dumper hårdt ned i sengen og kikker op i loftet. jeg lukker mine øjne. Den dreng gør mig jo skør. 

Jeg forstiller hans ansigt for mig nu hvor jeg har lukkede øjne. han er bare så pæn, han er lige som jeg gerne vil have at en dreng skal se ud. perfekt.

bip bip, jeg bliver vækket fra mine tanker, da jeg får en sms. Chok!

uden at tænke hvem det kunne være, tager jeg min mobil op foran mit ansigt og trykker på homeknappen. Thor har skrevet igen.

THOR SKRIVER:

okay. hvis det skal være sådan.


jeg kan ikke magte at han er blevet sur. Kan jeg ikke bare glemme ham.

jeg er så træt. Så jeg falder i søvn, i det jeg ligger min mobil fra mig.

DUNK! jeg får et chok. jeg falder næsten ned fra min seng. Det lød som om nogen kastede noget på mit vindue. Jeg tager mig sammen og rejser mig op, og går han til vinduet. 




Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now