Thor mød Sofia, Sofia mød Thor

226 1 0
                                    

De går på... Nej nej nej, jeg kan ikke mere, jeg kikker ned i gulvet da alle begynder at skrige.. Han er så fucking pæn maaaan..  Jeg kikker på Carla som er helt opslugt af Anthon som står i den ene ende af scenen.

de spiller et par af deres sange, jeg har hørt nogle af dem med kan dem ikke unden ad, så jeg improvisere bare. 

da de slutter med things we do, begynder Thor at tale

"ser i...Vi har faktisk et par sange vi ikke har udgivet endu, som vi gerne vil spille for jer, den ene hedder Usød, men for at spille den er vi nød til at have en pige med op på scenen." Thor varmer seriøst mit hjerte med den stemme.. jeg kan ikke være i mig selv.

"ja, det er rigtigt, så vi ser hvem der skriger høj.." mere når han ikke af sige da alle pigerne begynder at skrige så det runger i mine ører. jeg kniber mine øjne i og holder mig for ørene. 

pigerne begynder at dempe sig, så jeg kikker op for at se hvem af dem de vil have med op.. 

jeg kikker lidt til siderne, men for øje på Thor der peger ned mod mig, jeg kikker på hende pigen der står ved siden af mig, for hun skreg VIRKELIGT højt, så jeg tror jo of course at det er hende. jeg står og venter på at hun går op mod scenen. 

"hallo, dig i den sorte læderjakke" 

jeg kikker op på Thor som smiler og for øjenkontakt med mig.



Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now