koncerten pt.2

249 1 0
                                    




Vi er nu ankommet til Kbh.

og stiger ud af toget. vi står nu på hovedbanegården, og kikker forvirret rundt. ikke fordi at vi er forvirret men mere fordi vi ikke lige ved hvor vi skal skal gå hen, da vi ikke har snakket om det.

Vi kikker på hindanden og smiler

"hvor skal vi gå hen?" spørger jeg

"tænker vi tager noget at spise, og så går vi vel hen til pumpehuset, eller hva sys du sof?"

"det kan vi vel godt"

Carla tager mig i hånden og trækker mig ud mellem alle menneskerne.

jeg holder min taske med den anden hånd så den ikke støder ind i alle jeg går forbi.

da vi går forbi en masse citygirls kikker Carla på mig med store øjne.

"godt det ikke er os der ser sådan ud sofi" kommer det fra Carla

" yes, ahaha carl"

Vi står nu udenfor hovedbanegården og beslutter os at gå på 42raw, det er min ynglings café!

ka helt klart anbefales, de laver de bedste sandwiches.

Vi går hen ad strøget og finder den sidegade vi skal ned af. Det er meget mere hyggeligt end strøget! Jeg hader virkelig turister! Altså sådan virkelig!

vi går langsomt ned ad sidegaden og finder hurtigt skiltet hvor der står 42raw

vi træder indenfor og dufter hurtigt hvor lækkert det er.

vi sidder os ned og tager vores jakker af.

"Har du fået ny jakke?" spørger jeg

"Ja, den er fra Munthe, hvad syntes du?" spørger hun nervøst

"den er fucking pæn!, hvor har du købt den?"

"jeg købte den over nettet, jeg syntes virkelig den var dyr, men alligevel ikke"

"hvor meget kostede den?"

"3.200" svare hun mig

"ej det var ikke galt, den kunne have været dyrere!"

Der kommer en dame hen og spørger os hvad vi vil have, vi bestiller to sandwiches med avocado

der er mega gode.

der går 10 min, så kommer damen med vores mad.

"men skal vi ikke snakke om noget andet, måske, Thor og Anthon, det er jo ligsom derfor vi er her ik.."

" jo haha, men der er jo ikke så meget at tale om carl, andet end de er fucking pæne"

"men du har jo ikke set dem i virkeligheden?"

"nej? men jeg tror thor har de flotteste blå øje, like sådan virkelig!" svarer jeg

" jeg sytes nu at Anthon er ret pæææn.." hun bliver helt rød i kinderne, både fordi hun nok er lidt mere en lun på Anthon, men også fordi hun er igang med at spise en ret så varm sandwich.

Vi skynder os at blive færdige med vores sandwiches og går lyn hurtigt ud af døren. Vi tager hindanen i hånden. Og går den ad gaden som om vi ejer det hele. det er dejligt vejr, så vores jakker er ikke lukkede. jeg stopper og tager mine solbriller frem fra min taske.

"ej ja" siger Carla og tager også sine frem.

kl. er cirka 15.00

vi går mod pumpehuset med fuld fart på.

vi stiller os i kø, men der går ikke lang tid før nogle piger kommer over til os.

"hejsa, vil i sidde med os?" spørger en høj blonde pige, hun ser hun til at være på samme alder med os.

jeg kikker på Carla, og spørger hende med mine øjne, så jeg ikke behøver at siger noget.

" ja, det vil vi da godt" siger Carla ligepludselig.

jeg nikker og går med pigen og sætter os ned på nogle tæpper. de er langt fremme i køen, så vi er mega heldige at de spurgte os.

Vi spørger lidt ind til hvad de hedder og sådan nogle basic ting men nu gør. De spørger også ind til os, så det går super godt. De sætter musik på, Og siden går ligepludselig virkelig hurtigt!

klokken gik fra 15.30 til 19:45 og det er virkelig varmt udenfor, når vi sidder i solen. pigerne begynder at ryde væk, og vi stiller os op.

Det hele går lidt hurtigt, og ligepludselig er vi indenfor ved scenen

"fuck vi fik nogle gode pladser" siger en af pigerne vi sad med

vi nikker alle sammen.

Vi står helt foran, og jeg har fået den bedste plads nogenside.

jeg glæder min som et lille barn til at se thor. ikke til at høre deres musik. ikke til at synge med. ikke til at se Anthon, Kun til at se Thor farlov. og ikke mindst til at kramme ham.. Måske skulle jeg alligevel gå efter at score ham, Jeg skal prøve at få øjenkontakt med ham og bare se lækker ud igennem hele koncerten..

Thor, Thor FarlovWhere stories live. Discover now