vandaag is de dag ik ga verhuizen van Ierland naar London ik vind het zo spannend.
doordat ik maar een goede vriendin heb in London ben ik bij haar gaan wonen, want het gaat de laatste tijd niet zo goed met me, Niall is al een tijdje weg met de boys en negeert alles wat ik tegen hem zeg ik voel me zo eenzaam en ik weet dat ik alleen steun bij Louise mijn beste vriendin heb.
POV Hana
ik word wakker doordat er zon door de gordijnen schijnt. ik kreun en draai me om als ik me ineens bedenk dat ik vandaag eindelijk naar Louise in London ga.
ik spring uit bed en pak wat kleding en ga snel douchen en opmaken enzovoort.
als ik klaar ben pak ik al mijn spullen en leg het bij elkaar en breng het naar beneden bij de deur. ik loop nog een keer naar boven of ik al mijn spullen heb en het valt me nu pas op dat het zo leeg is, want alle andere spullen zijn al eerder opgestuurd naar London en heb dus alleen een koffer met kleding en ander benodigheden en dan nog een rugzak met mijn laptop oplader telefoon en nog meer belangrijke spullen.
als ik net naar beneden wil lopen komen mijn ouders uit hun slaapkamer en vragen of ik klaar ben en al ontbeten heb, ik zeg dat ik alles klaar heb maar nog wel moet eten.
mijn moeder zegt dat als jij even gaat eten ik me omkleed en we daarna naar het vliegtuig gaan.
als ik klaar ben met eten en alles heb opgeruimd komt mijn moeder en zegt dat de koffer nog achterin moet en we dan kunnen gaan. zo'n 2 a 3 uur in de auto op weg naar het vliegtuig.als we alles in de auto hebben neem ik afscheid van mijn vader en als ik net de auto wil instappen komen Greg en Will naar me toe rennen en me stevig knuffelen.
ze zeggen dat ik veel plezier moet hebben en Niall met rust moet laten en gewoon moet genieten van mijn nieuwe leven daar. ik stap nu echt in de auto en daar gaan we ik zwaai iedereen uit tot ik ze niet meer zie.
na ongeveer 2 uur hebben gereden komen we aan bij het vliegtuig en neem ik afscheid van mijn moeder, als ik dat heb gedaan pak ik al mijn spullen en ga ik opweg naar mijn vliegtuig.
nadat ik alles heb gevonden en even heb moeten wachten zit ik dan nu eindelijk in het vliegtuig op weg naar LONDON ik heb de zo veel zin in.
na een hele lange vliegreis ben ik EINDELIJK in London JOEHOEE ik wacht tot ik het vliegtuig uit kan lopen, als dat gelukt is ga ik kijken of ik mijn koffer kan vinden en ja hoor daar komt hij aan ik pak hem en loop naar buiten om te kijken waar Louise is.
ik word gebeld en neem op het is Louise
(louise= lou Hana= han)Lou heey Hana ik sta te wachten buiten waar ben jij?
han hey Lou ik ben net opzoek naar jou maar ik kan je niet vinden?
Lou wacht blijf waar je bent ik zoek je ik hang nu op en ga ergens aan de zijkant staan oké?
Han ja ik blijf waar ik ben tot zometeen kusjes
Lou kusjes
Hee jongens wat vonden jullie van het eerste deel ik hoor het graag kusjes xx
JE LEEST
roadtrip TV (VOLTOOID)
Fanfictiondit boek gaat over een meisje dat de tweelingzus is van Niall Horan, die bij haar beste vriendin gaat wonen en die buren zijn blijkbaar de jongens van de boyband roadtrip er gebeurt van alles en nog wat. als je wilt weten wat er gebeurt lees dan voo...