ik word wakker doordat er gezongen word ik open langzaam mijn ogen en zie alle jongens staan en oja was ik vergeten te zeggen ik ben vandaag jarig en Niall dus ook.
ik ga rechtop zitten en kijk naar de lachende zingende mensen, mikey lacht lief naar me en ik smelt helemaal van binnen hij is zo mooi en lief en ja alles zo schattig.
als ze klaar zijn met zingen komen ze stuk voor stuk mij een knuffel geven en een kus op de wang en als Mikey het doet bloos ik als een gek en probeer het te verbergen.na een tijdje als ik me heb omgekleed en naar de woonkamer wil lopen gaat de deurbel ineens ik dacht waarom komt er iemand al om 11 uur s'morgens langs. ik wil naar de deur lopen als ik ineens door Louise bij mijn pols word gepakt en mee naar de keuken word genomen en als ik daar kom zie ik zoveel lekkere dingen staan, croissants harde broodjes echt van alles ik kwijl bijna het ziet er zo goed uit. als Brook bij de deur vandaan komt en even tegen iemand zegt wacht hier maar even, Brook loopt op mij af en zegt dit is een cadeau van je ouders geniet en knuffel hem dood, dan komt Niall de hoek om ik krijg tranen in mijn ogen en spring in zijn armen oowh wat heb ik onze Horan Hug gemist en nu voel er eindelijk weer een zo fijn.
ik huil in Nialls nek en Niall huilt ook zo lief, na een tijdje laat hij me los en geeft me een kus op de wang en zegt gefeliciteerd zussie ik zeg jij ook gefeliciteerd broertje van me ook al is hij ouder. na een paar uurtjes verder zijn we helemaal bijgepraat en komen de jongens naar me toe en zeggen we hebben nog een cadeau ik kijk verbaasd en zeg dat had niet gehoeven ik ben niet zo van de cadeautjes. de jongens kijken geschokt op en duwen het cadeautje in mijn armen het is heel groot. ik maak het stuk voor stuk open en zie dan ineens een begin van een gitaar, maar niet zomaar een gitaar een gitaar van DE Shawn Mendes ik huil van blijdschap en geef de jongens stuk een knuffel en een kus op de wang.
ik ben echt zo blij met de gitaar maar hoe komen ze eraan? dat vraag ik me wel af maarja het zal wel ik ben nu het gelukkigste meisje van de wereld de beste vrienden en ik heb mijn broer weer terug ik kan wel huilen van geluk.
na een tijdje gaat Niall weer naar zijn hotel en gaan wij allemaal slapen.
JE LEEST
roadtrip TV (VOLTOOID)
Fanfictiondit boek gaat over een meisje dat de tweelingzus is van Niall Horan, die bij haar beste vriendin gaat wonen en die buren zijn blijkbaar de jongens van de boyband roadtrip er gebeurt van alles en nog wat. als je wilt weten wat er gebeurt lees dan voo...