Nog 2 maanden

86 5 0
                                    

Nog 2 maanden en dan zit de tour er alweer op zo snel is het gegaan.
Over een paar maanden zie ik Niall weer en zijn nieuwe vriendin in ben zo benieuwd hoe ze is en of ze wel aardig is maar ja ik meot blij zijn mikey en ik zijn al zolang samen en hebben het geweldig samen we kunnen niet meer zonder elkaar
En Louise en brooklyn krijgen een baby ze zijn nu een maand zwanger zo leuk ik word een soort van tante GEWELDIG.
we zijn nu in Nederland we hebben veel optredens en zijn heel snel moe.
En oja dit is misschien iets aparts maar ik moet het zeggen mikey en ik hebben het al best vaak gedaan en het gaat nu nog steeds goed, ik dacht vroeger altijd dat het daarna juist slechter ging altijd en ze ruzie kregen maar dat is niet zo.
Maar dat heb ik even verteld kon het niet geheime houden.
Louise heeft samen met brooklyn alvast een huis uitgezocht waar ze na de tour gaan samenwonen.
Andy is de heletijd aan het flirten met meisje en rye wacht gewoon op zijn ware.
En Jack ja Jack inheeft om de minuut een nieuwe vriendin het gaat echt niet goed met hem sinds zijn eerste echte vriendin was vreemdgegaan hij mist haar zo erg en hij is steeds verdrietiger en het irritante is ik kan daar niet tegen en ik wil hem zo graag doodknuffelen om het op te beuren maar ja dat helpt niet ik hoop maar dat hij snel de echte ware vind waar hij altijd mee samen blijft.

Weer een stukkie

roadtrip TV (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu