de waarheid

242 10 0
                                    

oke het is dus zover ik ga het de boys vertellen.
jongens ik moet jullie wat vertellen, maar ik wil dat jullie het aan niemand doorvertellen want ik vertrouw jullie. alle boys zeggen dat ze hun mond dicht houden en er altijd voor me zijn ook al kennen ze me nog niet lang. oke jongens toen ik jong was konden Niall en ik het altijd goed vinden totdat hij zich had opgegeven voor de X factor ik vond het helemaal geweldig en hij kwam super ver hij was met een paar andere jongens een band gevormd en het ging super ik was zo blij voor hem, totdat ik te horen kreeg va Niall dat hij op tour ging voor een lange tijd hij was natuurlijk nog jong en we praatte nog super vaak en na ongeveer een paar jaartjes verder hij weer thuis kwam waren we van 16 jaar alweer naar 19 jaar gegaan het ging heel snel en hij was best een tijdje thuis en we deden weer dingen die je als tweeling deed en ja ik ben een tweeling samen met Niall,alle jongens knikken geïnteresseerd en zeggen dat ik verder mag gaan. maar na een tijdje ging hij weer op tour en hij was inmiddels een stuk beroemder geworden en wilde mij beschermen voor de papz en fans en we vertelde dus niet wie ik was, nadat hij weer op tour ging duurde het weer een paar jaar en toen waren we inmiddels 22 toen hij weer terug kwam hij bleef een paar maanden en ging toen weer weg en hij had mij beloofd contact te houden maar hij kwam zijn belofte niet na. nu is het een jaar verder en is hij nog op tour hij negeert me volledig op alles twitter, instagram, watsapp alles ik voelde me eenzaam en ben hierheen verhuisd voor een nieuw leven bij de enige persoon die ik 100% vertrouw en dat is Lou en dat was het. de jongens zijn verbaasd, eerst komt andy op me aflopen en knuffelt me en dan roep Mikey GROEPSKNUFFEL en toen voelde ik ineens iedereens armen het voelde zo fijn dit vrienden hebben en niet eenzaam zijn. de jongens zeiden dat ik op hun kon rekenen en we beste vrienden zouden worden, ik had er vol vertrouwen in.

een week verder

de jongens helpen echt geweldig, ze zijn in zo'n korte tijd zoveel voor me gaan betekenen.

ze helpen me met liedjes schrijven maar ze weten niet dat ik ook zing ik ben er namelijk doodsbang voor van wat hun reactie zou zijn.

op een dinsdag middag dacht ik dat ik alleen thuis was samen met Louise en ging dus een nieuw liedje schrijven ik had de melodie al en moest alleen nog tekst en het ging super goed en ik ging zingen en uiteindelijk had ik weer een nieuw liedje toen ik klaar was met spelen en zingen hoorde ik ineens geklap achter me ik schrok me echt kapot en draaide me en daar stonden alle jongens en ze zeiden dat mijn stem prachtig is en ik verder moet gaan met zingen en ik het niet voor mezelf moet houden, maar ik zei dat ik doodsbang ben om voor anderen te zingen en al helemaal omdat ik de haat van mijn broer altijd heb gevolgd en er doodsbang van ben geworden.

heey jongens ik hoor graag wat jullie ervan vinden ik probeer morgen weer een deel te schrijven maar ik weet helaas niet of ik eraan toe kom want ja ik heb wel gewoon school ik hoop dat jullie er nu al wat van vinden groetjes

roadtrip TV (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu