samen liedjes schrijven

185 8 0
                                    

ik word wakker door mijn wekker die om 10 uur stond ik kreun en strompel mijn bed uit naar de badkamer, als ik alles gedaan heb loop ik naar de keuken en pak een flesje water.

ik heb mijn sportkleding aan omdat ik zo ga hardlopen maar ik ga even snel bij de buren kijken of iemand wakker is en mee rent. ik loop naar buiten met mijn telefoon en oortdopjes en loop naar de deur bel en klop aan en wacht tot er iemand opendoet, als ik even gewacht hebt komt mikey in de deuropening met zijn broek en geen shirt aan, ik kijk naar zijn buik en denk zo wat een sixpack, als ik merk dat ik staar bloos ik en kijk hem snel aan en vraag of er iemand mee wil hardlopen, mikey zei dat hij wel mee wil en zich even snel omkleed en dat ik even moet wachten, ik vond het goed en wachtte tot hij klaar was en we zeiden gedag tegen de andere en gingen eerst even rekken en daarna begonnen we met hardlopen en we praatte ondertussen.

toen we een tijdje aan het rennen waren vroeg mikey opeens of ik zelf veel liedjes schrijf ik zeg ja en vertel hem dat ik al jaren zelf liedjes maak en ze anoniem aan artiesten geef, mikey is heel verbaasd en stopt met rennen, ik stop ook en vertel dat echt niemand dit mag weten, mikey knikt en we praten er nog even over en lopen dan weer terug.
als we terug zijn lopen we allebei naar ons eigen appartement, als ik naar binnen loop spring ik snel onder de douche en kleed me dan weer om en droog mijn haar, als dat klaar is loop ik naar mijn kamer en ga weer bezig met een liedje voor de jongens van roadtrip, als ik al een lange tijd bezig ben word er ineens aan geklopt ik zeg binnen en daar staan de jongens en vragen wat ik doe, ik zei dat ik een liedje schrijf voor jullie ze waren heel verrast en vroegen of ze mee mochten helpen, ik zei ja natuurlijk kom zitten en ik lied wat ik had aan ze lezen ze vonden het geweldig en vroegen hoelang ik al bezig was ik zei dat weet ik niet hoelaat is het nu, want ik begon om 1 uur s'middags en mikey keek hoelaat het was en zei dat het al half 4 is en dat ik even moet uitrusten en wat drinken moet pakken. ik knikte en ging wat drinken halen en ging weer naar de boys en we praatte een tijdje en toen gingen we weer bezig en om half 5 hadden we alles helemaal af. en keken we trots naar het liedje op het blad en we speelden het samen nog een keer en gingen toen eten. toen we klaar waren met eten ging ik weer even douchen om dan mijn pyjama aan te kunnen doen en in bed te kruipen.

als ik klaar ben met douchen en me heb omgekleed zie ik dat de jongens net weg wouden gaan en ik riep nog snel krijg ik geen knuffel. ze draaide allemaal om en lachte en kwamen me stuk voor stuk een knuffel geven slaaplekker zeiden ze en dat zei ik terug.

okay jongens wat vinden jullie ervan ik hoop dat het goed is en dat jullie het leuk vinden ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven maar ik moet ook nog dingen voor stage doen.

roadtrip TV (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu