een youtube kanaal?

150 8 0
                                    

als ik alle liedjes in een map heb ga ik op weg naar mijn auto en kom onderweg Mikey tegen en hij vraagt waar ik heen ga en of hij mee mag. ik zei dat ik de liedjes ga brengen bij Simon voor one direction en dat hij mee mag. we stappen samen mijn auto in en gaan op weg naar de studio's waar Simon is. als we daar zijn aangekomen stappen we samen uit en lopen naar binnen, maar als we naar binnen lopen zie ik iemand die ik liever een tijdje ontweek, een van Niall's beste vrienden Liam ik hoop zo dat hij me niet herkend want de anderen staan er ook maar helaas hij herkend mij maar loopt niet naar me toe maar wacht tot we langs zijn gelopen naar boven het kantoor als we op de gang lopen vraagt Mikey waarom ze je niet herkenden ik zei hij herkende me wel maar hij weet dat ik even geen contact meer met Niall wil omdat hij me negeert praat ik liever ook even niet met vrienden bij hem in de buurt. als ik opeens mijn naam hoor roepen ik draai me om en zie Liam op me af rennen met zijn armen wijd hij rent op me af en knuffelt me bijna dood. als hij me loslaat vraagt hij wat we doen. ik zei we brengen hier gewoon iets en gaan weer weg, hij zei als ik jullie was zou ik wachten want Niall is beneden en die wil je niet zien dus als je het hebt afgeleverd moet je even om de hoek kijken of we er nog staan en anders gaat je vriendje naast je lopen, ik  zei HOO wat Mikey i mijn vriendje niet hij is een goede vriend en zei dat dat wel een handig idee kon zijn. Liam vroeg wel of hij mijn nummer mocht omdat we hele goede vrienden waren voordat ze vertrokken en Niall me negeerde, ik zei je mag mijn nummer op een voorwaarde niemand mag hem verder oke en dit blijft tussen ons oke? liam knikte en ik gaf mijn nummer hij gaf me nog een knuffel en liep weer weg. Mikey en ik lopen weer weg op weg naar Simon en als we er zijn kloppen we aan en roept hij kom binnen we doen de deur open en we lopen naar binnen en gaan op de stoelen zitten. ik geef Simon de liedjes en zeg dat nu alles klaar is en ik niet meer schrijf voor ze maar voor een nieuwe band schrijf. Simon kijkt me verbaasd aan en zegt ik vind het super jammer dat je niet meer voor ons schrijft en voor welke band ga je dan schrijven vraagt hij ik zei dat ik twijfel tussen de Roadtrip tv band of 5SOS. Mikey glimlacht als hij de band hoort waar hij in speelt en ik zei dat ik waarschijnlijk voor Roadtrip tv kies dus voor mijn beste vrienden en ik schrijf liever niet meer voor mijn broer die me volledig negeert omdat hij beroemd is. Simon kijkt me medelevend aan en geeft mij het geld en ik neem nu officiel afscheid van mijn eerste baas dag Simon ik hoop ooit nog een keer een liedje voor een andere band van jouw te schrijven maar voor nu tot ziens. we lopen we en kijken of de boys er nog zijn en ik zie ze inderdaad nog staan en zeg tegen Mikey wil je aan deze kant naast me lopen zodat ze me niet goed zien. Liam ziet wat we van plan zijn en knikt en zwaait stiekem en leid dan de jongens af. en als het gelukt is lopen we naar mijn auto en rijden in stilte terug. als we terug zijn lopen we samen naar binnen en zien de boys bij ons op de bank zitten en vraag wat ze hier doen? ze zeggen dat ze iets leuks hebben gedaan voor mij en ik vroeg dus wat ze zeiden dat ze een youtube kanaal hebben gemaakt voor mij maar ik zei ik kan toch helemaal niet die liedjes bijwerken en knippen enzo ?

Mikey Andy Rye Brooklyn en Jack kijken me aan en zeggen daar helpen wij natuurlijk mee. maar ik vraag ik heet toch wel Hana Woods of niet ze zeiden dat ik hanatje heet en dat ze zo ook niet precies weten wat je achternaam is, ik vond het een geweldig plan en ik vroeg of we gelijk een liedje konden opnemen die ik net geschreven heb? de jongens ja natuurlijk maar eerst moet jij een stukje pizza eten voordat we gaan opnemen. als we allemaal wat gegeten hebben zijn we de hele avond bezig met opnemen en bijwerken en uiteindelijk om 11 uur s'avonds is het af en ik ben doodop de boys gaan weer naar huis en ik duik mijn bed in.

okey ik vind dit best lang stuk en ik vind het geweldig om te schrijven hopelijk lezen jullie het met veel plezier

roadtrip TV (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu