ik word vroeg wakker ik weet niet waarom maar ik voel me zenuwachtig en ik vraag e af waarom. tot ik erachter kom dat ik vandaag de video op ga nemen en ga bekent maken dat ik het meisje ben op de foto's van Niall's foto en zijn tweeling ben.
als ik uit mijn bed stap en me omkleed zie ik dat het alweer wat later is, ik loop naar de keuken maar ik zie Louise nog niet dus die zal zeker nog slapen. ik maak een ontbijt voor mezelf en Louise en ondertussen denk ik over mijn droom vind ik Mikey leuk? nee toch we zijn goede vrienden ook al verdrink ik in die blauwe oceaan ogen ja oke ik ben verliefd. ik droom ervan om met hem hand in hand te lopen en nooit meer los te laten en te zoenen en alles en omdat ik zo diep aan het dagdromen ben laat Louise me keihard schrikken en gooi ik alle sinaasappelsap in haar gezicht en als ik zie hoe ze eruit ziet zeg lachend ja had je me maar niet moeten laten schrikken en ik zeg nep boos nu is ons drinken op. Louise lacht mij keihard uit omdat ik probeer boos te kijken maar het me niet goed lukt. als het alweer een tijdje verder is en we hebben geluncht gaat het toch eindelijk gebeuren ik ga het filmpje maken en online zetten.
als ik alles klaar heb gezet en hebben zitten nadenken weet ik wat ik moet zeggen. oke Mikey zegt 3 2 1 en begin het begin van de video
hoi allemaal ik ben het Hana Horan ja jongens jullie horen het goed ik ben het meisje op de foto's van Niall van een tijdje geleden en ja ik ben zijn tweelingzus alleen mijn lieve broer was bang dat ik veel haat zou krijgen en hield die mij dus geheim maar ik kan het niet meer ik wil mezelf zijn en mijn broer Niall negeert al sinds hij op tour is gegaan omdat hij mij wil beschermen maar jongens dat hoeft vanaf vandaag niet meer hier heb je het bewijs dat Niall zo down is bij alle optredens ik mis hem ook ontzettend erg maar gelukkig heb ik mijn beste vriendin Louise en de boys van Roadtrip jongens kom hier in beeld en stel je even voor. de jongens lopen in beeld en Louise komt naast mij zitten. en jongens ik heb maar weinig vrienden omdat niemand mij geloofde en de enige die om mij gaf voor mij was Louise mijn alllerbesteee vriendin en jongens dit was het deel deze video en doe een duimpje omhoog en tot de volgende keer bij mijn muziek en vlogs.
als ik klaar ben zet ik de video op mijn computer en werk hem bij en als ik alles heb gedaan dan gaat et toch eindelijk gebeuren ik zet hem online en maak op mijn snapchat een video waarin staat dat er een video online staat. als ik een tijdje niet meer heb gekeken op mijn laptop ben ik toch wel benieuwd en ga de reacties lezen als ik de eerste paar zie is het haat maar dat negeer ik gewoon en lees ook veel lieve reacties en als ik een reactie zie van Niall staat mijn hart stil en lees ik hem hardop voor er staat oo wat ben ik blij dat je het doet ik ben zo trots op je zussie en nu kan ik je eindelijk een keer opzoeken. en ik zie dat het al wat later is en we gaan eten ik spring op van de bank en ga op een stoel zitten naast Mikey en raak perongeluk zijn hand aan en ik bloos als een gek snel kijk ik naar het eten en begin met eten ik zie Mikey soms naar mij kijken maar ik ben bang dat hij dat ik bloos en als ik eindelijk mijn eten op heb storm ik mijn kamer in en begin met schrijven mijn gevoel overspoelt helemaal met fijne dingen ik weet het niet meer ik ben zo verliefd op Mikey maar ik weet niet wat ik moet doen uiteindelijk heb ik de hele avond zitten piekeren en ben ik in slaap gevallen nadat alle jongens zijn vertrokken en ik me heb omgekleed en in bed ben geduikt.
ik hoop dat dit goed genoeg is ik hoor graag iets en probeer zoveel mogelijk te schrijven maar ik heb niet zoveel inspiratie meer.
JE LEEST
roadtrip TV (VOLTOOID)
Fanfictiondit boek gaat over een meisje dat de tweelingzus is van Niall Horan, die bij haar beste vriendin gaat wonen en die buren zijn blijkbaar de jongens van de boyband roadtrip er gebeurt van alles en nog wat. als je wilt weten wat er gebeurt lees dan voo...