de date

130 7 0
                                    

POV HANA 

ik heb zonet gehoord dat de Mikey de leukste Mikey me leuk vind en toen vroeg die mij op date ik was zo verbaasd en zei natuurlijk ja ik kan niet wachten nadat we een film hebben gekeken was het al half 5 en toen zei hij ik kom je om half 7 ophalen zie je dan en toen gaf die mij een kus op de wang ik bloosde zo erg. 

nu sta ik helemaal mijn kast te doorzoeken naar het perfecte jurkje als ik hem eindelijk zie hangen een rode jurk hij is zo mooi vind ik zelf dat i love ittt ik neem he mee naar de badkamer en kleed me uit ik scheer mijn benen, oksels en mijn intieme gedeelte en als ik dat gedaan heb stap ik onder de douche en was mijn haar en lichaam en als ik dat gedaan droog ik me af en kleed ik me om ik doe alleen een beetje mascara op en dan ben ik klaar ik ben trots op het eind resultaat als ik kijk hoelaat het is is het 10 voor half 7 dus ik pak snel mijn tasje en doe daar mijn portemonnee en telefoon en meer dingen in en doe dan mijn gympies aan want op hakken zie je mij nooit dat lukt mij gewoon niet. als ik ineens de bel hoor ren ik er bijna heen ik doe de deur open en daar staat hij Mikey in een prachtige pak zo sexy hij zegt je ziet er prachtig uit ik zeg jij ziet er ook goed uit.

ik stap naar buiten en doe de deur op slot zodat we kunnen gaan we lopen naar zijn auto en rijden op weg naar weet ik eigenlijk niet ik vraag waar we heen gaan en hij zegt dat zie je zo wel met een grijns op zijn gezicht ik lach om zijn gezicht en kijk naar zijn hand ik pak zijn hand vast en geef er een kus op hij kijkt me aan en lacht heel lief. 

na een tijdje zegt hij dat we er al zijn we stappen uit en lopen een restaurant in en gaan aan een tafeltje achterin zitten het is een prachtig en Duur restaurant ik ben zo blij met hem ook al is hij nog niet mijn vriendje ik zou het wel willen.

als we na een tijdje al ons eten hebben opgegeten rekenen we af ik wou mee betalen maar dat mocht niet ik ging nog mopperen maar ik weet hij geeft niet op en ruim mopperend mijn portemonnee weer op.

als we naar buiten lopen dacht ik dat we weer naar de auto gaan maar we gingen richting het water hij pakt mij hand vast en we doen onze schoenen uit en kijken naar de sterren, we liggen in het gras te kijken naar de sterren en lopen soms langs het water totdat Mikey ineens rechtop gaat zitten en vraagt aan mij of ik even kom zitten ik zeg ja hoor, ik ga rechtop zitten en Mikey zit dicht bij me en hij zegt dan lieve Hana je weet dat ik al best een tijdje verliefd op je ben en ik wil vragen of je mij de gelukkigste jongen van de hele wereld wil maken wil je mijn vriendin zijn ik zeg gelijk ja en knuffel hem en als ik een beetje terug trek komen zijn steeds dichterbij ik ga ook dichterbij en dan BAM onze lippen raken elkaar en ik voel vlinders vladderen in mijn buik hij is de liefste en mooiste en schattigste jongen die in ken en hij is mijn vriendje wat hou ik van hem.

na een tijdje gezeten te hebben en geknuffeld te hebben gaan we weer terug en als we weer terug zijn vraag ik of hij blijft slapen hij zegt natuurlijk ik haal even snel spullen hij loopt weg en even later is hij er weer met spullen we lopen naar mijn slaapkamer het is namelijk al 12 uur snachts we poetsen snel onze tanden en kleedden ons stuk voor stuk om en gaan dan slapen ik kruip lekker tegen Mikey aan en val al snel in slaap

nou wat vinden jullie van de delen ik heb er hard aan gewerkt en probeer morgen weer te schrijven weet niet of het lukt maar probeer het toch xx

roadtrip TV (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu